Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '12

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Hayallerim, emeğim, yolum. (yola çıkma hazırlıkları- 5 Mayıs 2012)

Hayallerim, emeğim, yolum. (yola çıkma hazırlıkları-  5 Mayıs 2012)
 

5 Mayıs Cumartesi

Flok sarma sistemimin ana yapısı hazır. Mutluyum. Yeni floku bugün diktirmem lazım. Pazartesi gününü bekleyemiyorum. Yelken diktirebilme ihtimalim olan, tavsiye edilen tentecilere uğruyorum tek tek. Kiminin işi çok kiminin verdiği fiyatlar çok yüksek. Yeni sanayide önerilen iki yere de gittikten sonra umudumu kesip tekrar ben Adnan ustanın atölyesine gittim.

Tüm kadro iş yetiştirmeye uğraşıyor. Ben de bir kenarda dikiliyorum. Alt kattaki dikiş makinesi boş. Kimse o makinede çalışmıyor. Benim ölçülerim hazırdı. Konuştuğumuz kumaş duvara dayalı duruyor. Ölçülerime göre kumaştan bir parça kestim. Daha sonra da kestiğim parçayı ikiye bölerek elimdeki ölçüye uygun parçayı elde ettim. Bu makinede çalışan var mı diye sorduğumda  hayır cevabı almış olmak benim işime yaradı. Ben burada dikiyorum diyerek  dikiş makinesine oturdum. Normalden fazla zorlanarak ve zaman harcayarak flok yelkenimi diktim.

Flok'un ön yakasına koyacağım tel de hazırdı. Yelken kulubüne giderek elimdekileri bıraktım. Limana  Devekuşu nun yanına gidip kestamit parçayı, radansaları, fırdöndülü kilitleri alarak tekrar kulube döndüm. Altan Bey ile beraber teli yelkene geçirdik. İki baştan radansaları taktık. Arada eksikler çıkıyordu. Bende limana oradan kulube gidip geliyorum. Ter sırtımdan aşağıya beni yıkarcasına dökülüyor.

Hakan hocayla yeni sarma sistemli flok u alarak Devekuşuna geldik. Başa taktığım köprüye kestamit parçayı bağladık. Diğer ucu mandara bağlayarak mandarı yukarı bastık. Flok hazır. Arma denenmek üzere. 

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..