Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerim Düş/tü Anne

Hayallerim Düş/tü Anne
 

Ben ne söğüt ağacı ne de çınardım anne...
Ben hep yüreğimi bildim
Ben hep yüreğimi dinledim
Ben hep ağladım anne...

Ve ben bu kez sana ağlıyorum
Ve ben ilk kez
Ve böylesine seni istiyorum
Ve yalan söylüyorum...

Ne söğüt ağacıyım...
Ne de çınar

Sen beni hep bunlar bildin anne!

Oysa...
Hayallerini,
Hayallerinizi gerçekleştirmek için
Hayallerim yitik anne
Biliyor musun anne
Hayallerimi giyiyorlar
Hayallerimi çalıyorlar
Ve ben bugün ilk kez
Hayallerime ağladım anne
İlk kez !...

Bana da yakışırdı
Bana çok yakışırdı
Anlatılmaz...
Anlatsam da
Anlayamazsın..

Canım yanıyor anne
Çok canım yanıyor
Hadi gel ......
Dokunmadığn tenime uğra
Okşamadığın saçlarıma
Tutmadığın ellerime
En azından gel misafir ol yüreğime

Bak !
Hayallerimi giyiyorlar anne !

Hayallerim düş..
Hayallerim..
Düşmüş.
Hayallerim..
Düş/tü...

Gelme anne !

https://www.youtube.com/watch?v=9Whn1zGEmLE

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..