Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayallerim vardı benim..

Hayallerim vardı benim..
 

Sahilde kumdan kaleler yapmak isterdim
Bana dedemin başucumda masal anlatmasını
Hayallerim vardı benim başrol oynadığım
O filmde eşe dosta herkese rol verdiğim

Büyüyünce Pilot olmak isterdim mesela
Ya da Doktor olmak hayat kurtarmak
Ama hiç bitmesin isterdim bu hayallerin
Bitse de bir başka hayale geçerdim hemen

Benden büyüklere bakar aşık olurdum
Küçükken bile bir sevgilim olsun isterdim
Ya da filmlerdeki gibi kahraman olmak
Onları izleyip taklit ederdim arkadaşlarıma

Telden araba yapar, gerçeğini hayal ederdim
Gerçekleşmese de benim hayallerimdi onlar
Bir çocuk gibi masum, Bir ırmak gibi berrak
Hayallerim vardı benim asla unutulmayacak...

Ahmet İdiz..
 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..