Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayallerim

Merhaba;

Bugün 23 ekim 2010. Yeni arkadaşlarım beni pek tanımazlar. Bu güne kadar kalem ve kağıdı elime aldığımda şiir yazdım. Okuduğum kitaptan, seyrettiğim filimden, yaşadığım sıkıntı, mutluluk, acı, ne beni etkilerse, veya duyduğum bir söz, dinlediğim, bir hikaye. Bunlar benim şiir konularımdı.

60'ın üstünde şiir denemelerim var. Hep hayalim onları bir şiir derlemesinde kitaplaştırmaktı..... olmadı.

Neden mi? Ben emekli öğretmenim. Emekli maaşı ile olmadı.Bu hayalimi gerçekleştiremedim. Sonra hayatımıza bilgisayar girdi. Onunla uğraşırken, şiirlerimi gönderecek bir site buldum. Çok güzel yorumlarda aldım. Hala devam ediyorum.

Yine bilgisayarda gezerken Milliyet Blog'a üye oldum. Oradaki yazıları okudukça mutlu oluyordum. Ben de denemeye başladım. İlk yazıma çok güzel yorumlar geldi. Şimdi yazmaya devam ediyorum. Yazılarımı okuyanları gördükçe mutluluğum dahada arttı.

Hayal kurmaya başladım. Belki yazılarımı göndereceğim bir köşem olur. Hayal de olsa çok güzel bir duygu...

Yarınların bize ne hazırladığını bilemeyiz. Hayallerimiz gerçekleştiği zaman hayal olmaktan çıkar.

Hayallerimizin gerçek olması dileğiyle...

Gülseren Akdaş

23.10.2010

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..