Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Hayallerimi çaldınız

Hayallerimi çaldınız
 

Geleceğimi göremiyorum, hayallerimi kuramıyorum...


Ne yapacağım şimdi ben?

Ayaklarımı denize sokarken yıldızları düşünemeyecek miyim?

Şu uzaktan geçen geminin kaptan köşkünde oturamayacak mıyım?

Uzaklara doğru denizin üzerinde taşları kaydırdığımda rüzgârlarla yarışamayacak mıyım?

Hayallerimi çaldınız, şimdi ben ne yapacağım?

Güneşin ışıklarıyla dans ederken kum tanecikleri suların arasından kayıp gidemeyecek miyim?

Dalgaların kıyıya vurdukça söylediği şarkılara katılamayacak mıyım?

Martıların kanat sesleriyle kulaçlarımı atamayacak mıyım?

Ben büyüyünce diye başlayan cümleleri kuramayacak mıyım?

Bahçesinde her dem çiçekler olan mavi panjurlu evi düşleyemeyecek miyim?

Hayallerimi çaldınız, şimdi ben ne yapacağım?

Billur gibi akan derelerin kıyısında koşamayacak mıyım?

Yorulunca şöyle püfür püfür esen rüzgârın altında bir ağacın dibinde yatamayacak mıyım?

Çocukluğumu yaşarken geleceğimi görmemi engellemediniz mi?

Bahçedeki kaysı ağacına kurduğum salıncakta sallanıp, kelebekler peşinde koşamaz mıyım?

Gelecekte Türkan Saylan, Mustafa Kemal Atatürk gibi olmaz mıyım?

Hayallerimi çaldınız, çocukluğumu yaşamadan, yaşamımı ertelettiniz…

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..