Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayallerimi şişeye koyup denize attım, Marmaris'e gidiyor

Hayallerimi şişeye koyup denize attım, Marmaris'e gidiyor
 

2001 ÖSS sınav sonucum beni Muğla üniversitesinin Marmaris'teki hemşirelik bölümüne sürükledi. Haritadan da bakmıştım zaten sahil kenti. Hazırlık yapıldı, yolculuk başladı. Muğla Marmaris arası uzun ve mükemmel manzaralı virajlarla dolu. Marmaris'e 4-5 km kala Marmaris ayaklarımızın altında harika bir manzara. Şimdi bile gözümü önüne geliyor. Okulum tam merkezdeydi. Ama tabela falan olmasa geçer giderdik kesin. Kutu gibi iki bina pardon üç bina. Benim için farketmez tabii; özgürlük bende, ben Marmaris'te daha ne olsun:) Annemler beni yerleştirdi gitti.

Tanışma kaynaşma fasılları arkadaşlarla tabi bu arada yurt falan yok apartta kalıyoruz arkadaşlarla. Geziyorduk, eğleniyorduk bol bol. Akşamları sahilde yürüyüşe çıkıyorduk. Bayılıyordum o sahiline, ışıklarına, rahatlığına.. İnsan kendini kasmadan yürüyordu yolda. Gece dışarı çıkıp da eve dönerken korkmuyorduk. Alabildiğine eğleniyorduk. Sonra okul tatiiiilll. Marmaris'ten gittiğine mi yanarsın, kısıtlamalarla yaşama günlerine mi, yalnızlığa mı?

Yazın ortasında felaket bir haber! Okul kapanıyormuş, bizi de Muğla'daki hemşirelik bölümüne aktarıyorlarmış. Apar topar imzalı dilekçeler toparlandı herkesten, okulumuz kapanmasın kampanyası:) Ama nafile tabi okul kapandı biz tıpış tıpış Muğla'ya. Okul için döndük, lanet ettim hep Muğla'ya. Hiç sevmemiştim, üç ay hastalıktan kurtulamadım o dönem. Her fırsatta Marmaris'e kaçtım. Hatta sınav bile kaçırdığım oldu bu Marmaris sevdası yüzünden. Sonra Muğla'ya da alıştım. Çevre edindim bi süre sonra part-time çalışmaya başladım. Çok iyi, vefalı, güzel insanlar tanıdım. Okulumu bitirdim, gözyaşlarıyla Muğla'ya da veda ettim.

3 ay sonra diplomamı almak için gittim, öyle heyecanlıydım ki anlatamam. Mutluluktan uçuyordum sanki memleketime kavuşmuşum gurbet ellerdeymişim. Marmaris'ime de gittim, hasret giderdim. İki gün kaldım, ayrılmak çok zor oldu benim için yine ağladım..

"İmkanımın olduğu gün Marmaris'e yerleşeceğim" dedim kendi kendime. Aşık olduğum memlekette birde aşık oldum evlendiğim adama. 4 ay sonra Marmaris'e yerleşiyorum. Her sabah Marmaris'te olacak; gün hep Marmaris'te bitecek.. Benden mutlusu olabilir mi?

Bu arada tavsiye ediyorum, mutlaka görün Marmaris'i. Öyle çok pahalı bir yer değil diğer turistik yerlere göre. Çevrede gezmekle bitmeyecek bir sürü yer var ve tekne turuna çıkmayı sakın unutmayın..

 
Toplam blog
: 11
: 627
Kayıt tarihi
: 10.12.06
 
 

Tam bir kova burcu kadınıyım. Çok akıl veririm ama kendime bulamam. Arkadaşlarım hep önceliklidir. Ç..