Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Hayallerimin güftesi...!!!

Hayallerimin güftesi...!!!
 

Hayallerimin Güftesi...!!!


Senelerin içinde beslenen hayallerinle sürüklenirken derince kazınan bir yürek sancısındayım. Günlerin içinde süzülen kar, kış, soğuk zamanlara aşina olmuş divane aşık gibi zamana tutunmuş bir feryada bürünürsün. Ardı ardına gelen düşlerin bir bestesi yazılıyor duvarlara... Onca harcanışlar, onca direnişler, onca gözyaşlarıyla avunan saatlerin, kalbini kanatırken için burkuluyordu.

Beynin içinde savrulan sözlerin iştiraki bir vuslat eri, uykusuzluğun bedeline, yalnızlığın ahestesine, hayallerin güftesine sarılıp sarıyordu bedenini...

İçindeki çocukluğunda gelen serseniş duygular, sevgiliye susayan özlemler düğümleniyordu. Hayallerin beynine idrak ederken, alevlere salınmış her yana sunulmuş, kucak açmış durgun sular bulanıyordu. Hiç bitmeyen bir bekleyişle azmin eşiğine baş koymuş adımlarla çoğalıyordu her vakit... Hücrelerime işleyen, her yerde gezinen sen, ben, bendeki benli kanıma sızan kanımda süzülen bir büklüm halde herşeyimle bölük pörcük oluyordu... Hayallerimin karşılığını karşımda görünce bir yürek sancısıyla kıvranıyordum adeta... Yalnış sezgilere ortak oluncada, ah ben olsaydım böle yapmazdım diye dövünüyordum.... Gözlerimden süzülen yaşlar yosun tutuyordu...

Özlemin hasreti, yalnızlığımın çaresizliği, beni benden alan hayallerim acıyla kıvrandırıyordu... Yılların içinde kurduğum düşler alevlerle perçinleşip kördüğüm olurken sönmeye başlıyordu... Geriye zamana tutunurken bağımlılığını koruyamayan sadece içinde yanan alevlerin külleri kaldı... Gözlerimde gezinen , gönlümden eylenen arzularımın gelecekteki günlerime bir yansımasını diliyordum. Bir düzen kurup öğretmenliğe dalıp çocuksu günlerimle çoğalmak, sevgiye tutsak kalıp yücelmek istiyordum. En güzel bir ilklim anısı gibiydi canan gibi, yaren gibi sevgili... Hayallerde yaşlanıyordu anılarım, kavuşulamayan bir düş, unutulamayan bir yürek feryadı... Hayırlara vesile olan herşeyde gizlenen bir hülyaydı gözümde sanki... Her şeyden vazgeçip kol kanat gerecek kadar adildim kalpte sevgili...

Bir yudum suyunu paylaşmak, bir ekmeğini paylaşmak, bir gönülün başını okşamak, bir elini uzatabilmek, Allah sevgisini aşılamak, yüreğindeki sıcacık sevgiyi dağıtmak, bir tebessümlü her yöne dağılmak, vs...

Hayatta şan şöhret her zaman kazanılır, önemli olan kazandığını paylaşmaktı her an... Hayallerimin güftesi, düşlerimin ahestesi, sensiz ilklimin acısı, bir sitem ediyordu sevdamın endişesi sevgilim... Yüreğimde, bir sen, bir ben, benle akseden hayallerim, düşlerim kıvranıyordu beynimde ... Her şeyimle beni benden alan çaresizliğe boyun eğdiren, çaresizliğe baş koyan düşlerim mırıldanıyordu her an... Her mırıldanışım bir titeyiş, her sessizliğim bir özleyiş, her gzöyaşım bir bekleyişti benden arta kalan... Sevgiliye tutsak kalan vecizlerim, sonsuzluğa uzanan sensizlik iksirim buhulanıyordu. Aşikar bağlarımın gülleri solsada hep canlıydı. Meyvesiz ağaçlarda bir bekleyişe eren bir umuttu. Her adım giderken geride izleri kalan kaldıkça parçalanan toza toprağa karışıp fidan olup yeşerendi. Sevgiye susamış senli hayallerim bir damla akarken okyanus olup içinde nice cevherler yetişiyordu. Nergizde sen, gülde sen, menekşede sen, papatyada sen, karanfilde sen kısacası herşeyde sen sen dolaşıyordun içimde dışımda sevgili... Yaşamaya hedef edinip hayırlara vesile olmayı yüce gönülden niyaz ederken ogünlerin içinden geçen sözlerin önüne geçmeyi, geçipte işte bu diyebilmeyi diliyordu sevgili...

Seni seven kalbimle kapına geldim sevgili, sana dertlerimle kanayıp dört yana savruldum, senden mağrifet senli cennet diledim sevgili, hayallerimle süslediğim senli bestelerimle hazırım vermeye bu canı gönlü sevgili....

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..