Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Üniversiteler
 

Hayallerimin peşinde

Bugün ilk blogumu yazıyorum ve çok heyecanlıyım. İlk blogumu ne konuda yazsam diye düşündüm ve istediğim meslek hakkında yazmaya karar verdim.  Bundan 5 seneye kadar aklımda tek bir düşünce vardı. Hukuk okumak istiyordum avukat hakim savcı olacaktım. Emekli oluncada siyasi partinin birinde görev alıcaktım. Böyle sıkıcı hayallerim vardı. Ta ki Lise 3 e geçene kadar burada çizime ev tasarımına ilgim olduğunun farkına vardım. Bu konuda ne meslek okusam diye düşündüm ve iç mimarlığın bana uygun olduğuna karar verdim. Bu konuda araştırmalara başladım hangi puanla nereye girebilirim. Nereler iyi ne meslekler yapabilirim bu işten para kazanabilirmiyim ? bu sorularla bana en uygun yer İTÜ geldi ama bir sorunumuz vardı ben eşit ağırlıktan sınava girecekrim ama İTÜ mf4 puanıyla alıyordu. Bu benim için sorundu çünkü iki seneden beri fen derslerinin f sini bile görmüyorduk. Zaten fen derslerim çok kötüdür. Napmalıyım diye düşüürken okulada danışmayı unutmadım herkes bana yaparsın yaparsın dediler ama afedersiniz ama bu çok zordu hatta imkansızdı. Bunun için bazı çok çok iyi liselerde okuyan arkadaşlarıma danışmaya karar verdim onlar bana yardımcı olacaklarını söylediler. Bu birazda olsa içimi rahatlatmıştı. Onlardan defter alıp birazolsa bişeyler yapabilirdim belki babamlar ekstra ders bile aldırtırabilirlerdi. Siz şu anda bu yazıları okurken ben belki matematik fen çalışıyor olacağım bana şans dilemeyi unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum ilk blogum hatam varsa affedilsin J 

 
Toplam blog
: 5
: 2322
Kayıt tarihi
: 30.01.13
 
 

Antalya'da sıradan bir günün sıradan bir öğleninde doğmuşum. Uzun süreden beri kolejde okuyorum. ..