Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Hayallerimizi görme sevinciyle...

Hayallerimizi görme sevinciyle...
 

Bu gün Yaşam çiçeklerim blog sayfasında özel bir yazı yazmış, “Bloğun haylaz sınıfı” isimli bir yazı. Yaratıcı bir hikaye olmuş, oldukça da neşeli. Bu güzel yazısı için, yazısında tüm adı geçenler ve katılmak isteyen diğer tüm blog yazarları adına da ona bir ödül hazırladım, umarım beğenir.

Yine bu gün kitap okuma konulu blog yazısı yazmıştım, en iyisi kendi kitapevimde okuma ortamı sağlamak olur dedim, kendi kitabeviminde fotoğrafını koydum.

Sevgili ablalarımla her gün burada yazılarımızı okuyabilme olanağı veren milliyet blog ve sayfalarımızı gösteren yön gösterici işaretleri de resimledim.

Milliyet blog yazarları sık sık gezi planlıyor, bu geziler için bir araç gerekli, hemen bu aracı da temin ettim.

Ve sizler de hem kendinize hem de sevdiklerinize daha çok armağan verebilin diye bu resimleri düzenlediğim adresi verdim. Http://www.redkid.net/generator/sign.php

Hayallerde olsa da bu görüntülerin hepsini çok sevdim, sevgilerimle

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..