Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayallerin içinden...

Hayallerin içinden...
 

Hayatım hızla akıp giderken yaşam denen rüzgarın savurduğu hayallerim çarpıyor gözüme. Nasılda bırakıvermişim onları. Sarılmamışım, tutmamışım. Sahiplenememişim hiçbirini. Oysa ne kadar saflardı. Hayatım boyunca istediğim, yapmaktan zevk aldığım şeyleri bir çırpıda akışa bırakıpta yapmak zorunda olduklarımı elimde tutma çabam zavallılık...
Onları görmemek için gözlerimi ellerimle kapamış, attığı çığlıkları hissetmemek için yüreğimi zincirlemişim. Ben kendime neler etmişim? Oysa bir söz söyledi bana çok değer veren biri geçenlerde "Önce hayal et, buna inanırsan gerçeğe dönüşür". Anladımki ben kurduğum hayallere bile inanmamışım ki! Bunu bana hayal gibi biri hatırlattı.
Artık bende hayallerime sımsıkı sarılacağım. Onlar benim çünkü.Belki gerçekleşmeyecek ama ben yinede deneyeceğim.Bu benim için önemli.Bunu yeniden bana hatırlatan, beni yüreklendiren kişide benim için önemli. Bu manevi güç benim için hiçbirşeyle kıyaslanamayacak kadar değerli.Hiçbirşeyle ölçülemeyecek kadar önemli.İnsanın galiba en çok maneviyata ve birilerinin onun hayallerine inanmasına ihtiyaç duyuyor bu gibi durumlarda.
Bu yazı bu kişiye bir teşekkür belkide. En çokta bana inandığı için.Herkes bana gerçekleşmeyecek şeyler peşinde olma derken bana bu manevi gücü verdiği için.Bir çıkar olmaksızın yanımda olduğu için.Mutlu olduğumda benimle birlikte gülümsediği için. Bu yazıyı oda okuyacak ve onun varlığını her zaman yanımda olsada olmasada hissettiğimi bilecek.
Teşekkürler ortak düşlerimi paylaştığım insan:)Umarım sende düşlerini ıskalamazsın.Bunun için hep dua edecem.Ve ne olursa olsun, istediklerimi yapmaya çalışacam. En azından deneyecem:)Denemeden bilemeyiz dimi:)Ve mucizeler kimsenin inanmadığı şeylerdir...
Yapımda ve yayında emeği olan herkese sevgiler:)


Bloğumdaki resim www.forum.gitme.net adresinden alınmıştır.
 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..