Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Hayalleriniz gerçekmiş gibi davranın...

Hayalleriniz gerçekmiş gibi davranın...
 

Milliyet Blog ile tanışana dek şiir yazardım daha çok, internet ile halvet olduktan sonra bazı sitelerde paylaşmaya başladım yazdığım şiirleri…

Sonraları biraz da düz yazı yazmaya başlamıştım ki İbrahim Ormancı’yı bir şiir sitesi aracılığı ile tanıdım; Milliyet Blog adını ilk ondan duydum…

Onun tavsiyesi ile buraya üye oldum!

Kendisine teşekkür ederim!

Her şey bir zincirin halkaları gibi, tamamlanan bir halka bir başka halkaya bağlıyor insanı…

Bu nedenle artık ilgilenemediğim diğer yerlere bir yazı yazdım, aynı yazıyı sizlerle de paylaşmak istiyorum:

“Merhaba!

Yeni arkadaşlarımız pek tanımayacaklardır muhtemelen ancak bir dönemler pek çok yazımı burada paylaşmış, sizlerden de çok güzel destekler almıştım.

Yazmaya yeni başladığım zamanlardı, bir anlamda bugünkü geldiğim yerde buranın büyük payı vardır!

Sonraları bir gazetenin blog sayfasını önerdi bir arkadaşım, yavaş yavaş yazılarım daha güncel olmaya başladı; o nedenledir ki buradan istemesem de uzaklaştım, zira ancak bir yere zaman ayırabiliyor insan...

Neyse, fazla uzatmayayım, burada yazdığım yıllarda uzak bir hayal gibi görünürdü köşe yazarlığı; bugün gerçek oldu!

Milliyet.com.tr de bir köşem var artık, "Çıplak Pencere"!

Özellikle sizlerle paylaşmak istedim, zira çok uzak gibi görünen hayalim üç yıl gibi bir süre içinde gerçekleşti!

Bir-iki deneyimimi de aktarmak istiyorum, naçizane: Bu süreç içinde tüm yazılarımı öncelikle kendi keyfim için yazdım, ancak bir köşe yazarıymışcasına sorumlu hissettim; şöyle ki onca yazı içinde bir satırı dahi laf olsun diye yazmadım, gereksiz polemiklere de girmedim, ya da ille de beni sevsinler diye şirin görünme kaygısına da düşmedim.

Yani, amacımdan hiç şaşmadım!

Bir beklentim yoktu oysa, böyle bir olanak da yoktu halihazırda...

Günün ne getireceği belli olmuyor, yeni bir uygulama ile köşe yazarlığı teklif ettiler; ne mutluyum ki beni uygun görmüşler!

Hayalleriniz gerçekmiş gibi davranın denildiğinde ne demek istediklerini tam olarak anlayamamışım meğer, oysa durum bundan ibaretmiş gerçekten!

Hayallerinizin gerçek olması dileğimle, sevgilerimle...”

Gülgün Karaoğlu

Ekim,07/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..