Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayallerinizden Vazgeçmeyin

Gençler Hayallerden Vazgeçmeyin.

Şimdiki Gençler Hayalsiz Yaşıyorlar.

 

Hani bir varmış bir yokmuş diye başlarız anlatanın anlatmasını sabırsızlıkla hayallere dalarak dinleriz ya! İşte öyle bir masal anlatmak istiyorum sizlere...

Çocuklara değil büyüklere de hayal âlemlerinde gezmeleri için fırsat olacak. İnanın buna.

 

Bunun adı GÖZ olacak.

Bunun adı, SES olacak.

Bunun adı NEFES olacak.

Ve o yakında sizlerle buluşacak…

 

Ben masalları çok severim.

Çocukluğumdan beri masal dinlemiş ve kardeşlerime bildiğim tüm masalları anlatmışımdır. Sonra çocuklarıma da anlatmak istedim ama onlar Televizyon ve bilgisayar çocukları oldukları için masallar masal gibi geldi onlara çok aldırmadılar ve istemediler.

 

Hatta güldüler.

Oğlum kurbağa prensin prensesin öpücüğü ile sihrin bozulup kurbağanın prens olmasına mantık yürütüp kabul etmeyip kahkahalarla güldüğünde henüz üç yaşındaydı ve ben artık masallar masal olmuş demiştim.

 

Şimdiki çocuklar bizler gibi hayalci değil. Daha sağlam basıyorlar belki ayaklarının üzerine… Mantık onların yaşamlarında daha önlerde… Bizlerde farklı mıydı, yoksa bizler şimdiki kadar katı kuralcımı değildik. Onlar hayal kurmaktan ne zaman vazgeçtiler onu bilmiyorum.

Bizim zamanımız son hayalcilerimi ağırlamıştı.

 

Oysa hayaller güzelliklerdir.

Hayal kurmak bir çeşit terapi değil midir?

Çok sıkıldığımız zamanlarda kendi kendimizin tedavilerinde hep bir şeyleri ama güzel şeyleri hayal etmez miyiz?

 

Sizleri bilmiyorum ben ederim. Ben hayal yazarım hayal düşünürüm…

 

GÖZ – SES – NEFES’te buluşmak dileğiyle…

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....