Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayallerinizi Küçümseyenler...

Bugün size son yıllarımın özetinden bahsedeceğim. Hayatımın son 9 yılı o kadar zor geçti ki. Birini atlatıp yeni biriyle savaştığım günlerle doluydu. Çünkü o yaşıma kadar canım babam sağ olsun hiç sorumluluk vermedi. Hayatla tek başına kaldığımda da çok zor geldi tökezledim. Ve gerçekten yalnızdım. Neden bilmem o ilk yıllarda kendime hep bir kurtarıcı aradım babamın haricinde. Bu da beni daha diplere çekti yanlış arkadaşlıklara tutundum. Yaşarken anlamıyor tabi insan. Zor günümde yanımdalar diye biraz güçlenince elimden geldiğince onlar için her şeyi yapan ve enerjimi son dereceye kadar kullanan bir yapım vardı. Neyse buraları çok fazla karıştırmayayım kitabıma da bir şeyler kalsınJ  Bu zor günler geçerken benim hayallerim de değişti kendimde. Her darbede güçlendiğimi gördüm. Ve kendimi geliştirmek için her şeyi yapmaya başladım. Enerjim değiştikçe etrafımdaki arkadaşlıklarımda değişti. Engin Gençtan Hocamı rahmetle anarak bir sözünden bahsedeceğim. Bazı insanlar sizin acılarınızdan beslenir diyordu. Siz zor günümde yanımda diye daha çok değer verseniz de o için için sizin mutluluğunuzdan keyif almaz diyordu. Öyle vurucu bir cümledir ki bu benim hayatımda. Bugün yıllarca o zor günlerde yanımda olduğuna inandığım bir arkadaşımın hayatımın yolunda olduğunu söylediğimde verdiği tepki arkadaşlığımı sorgulamama neden oldu. Hayallerimi o kadar küçümsüyordu ki birlikte geçirdiğimiz zamanlarda. Sanki hiç bir şey başaramayacakmışım gibi. İlk yazılarımda anlatmıştım gittiğim iş görüşmelerinin sayısını. O günlerde kendime güvenim de düşüyordu. Onlar hayallerimi küçümsedikçe acaba ben yanlış yolda mıyım diyerek defalarca kendimi sorguladım. Onları gözümde nasıl devleştirdiysem artık.  Ama şimdi daha yeni fark ediyorum. Ben hayalini kurduğum her şeye biraz geç de olsa ulaşıyorum. Süreç kolay işlemiyor. Yaşarken zor oluyor evet kabul ediyorum. Ama er ya da geç inandığım her şey için istikrarlı hareket ederek bitiş çizgisini görüyorum. Hayatınızda kurtarıcı aramaktan vazgeçtiğiniz, her işin üstesinden gelebildiğiniz, hayallerinizi destekleyen insanlarla çevrelendiğiniz mutlu bir gün dilerim.

sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 23
: 132
Kayıt tarihi
: 03.10.18
 
 

insan ve insana ait her türlü olguyla ilgilenen, psikoloji eğilimi olan, astrolojiyi çok seven, h..