Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Hayat...

Kitaplar neden yazılır? Neyi anlatmak için yazılır? Hayatı mı? Peki hayat nedir?Hayat insanın yaşama mücadelesidir. Var olma savaşıdır. Yani hayat bizim öykümüzdür. 

Ve bir insan hayatı boyunca hiç bir kitabın yazamayacağı kadar öyküyü içinde barındırır. Çocukluğu, gençliği, yaşlılığı hepsi insanın ayrı ayrı hikayeleridir. Tabi ki her insanda da bu hikayeler farklıdır. Karşılıksız olarak yaptığım her iyiliğimin kahrını çekiyorum. Manevi olarak yanında olduğum herkes bunu bana acı ödettiler .(istisnalar var tabi ki) İnsan güveni kolay kazanılmıyordu biliyordum. Ben güveniyordum, kazandığımı düşünürken düşüyordum bu tuzağa. Hep istediğin gibi olmaya çalıştığım anneciğim; benim ne istediğimi sordun mu? Hep ne yapmam gerektiğini söyleyen babacığım; benim ne yapmak istediğimi sordun mu? Yılın 365 günü gözü yaşlı olan arkadaşım; seni teselli ederken benim ne halde olduğumu sordun mu ? Bugün Her düşüşten sonra tekrar deneyebilecek cesareti buldum kendimde…. hem de yaralarının hiç geçmeyeceğini bile bile…… Öylesine yaşa ki bu hayatı dedim kendime tekrar gelmek istemeyecek kadar doymuş ol dünyaya 

''hayat belki de sadece fotoğraf karelerinden ibarettir... 

''FATMA DEVRAN….. 

 

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..