Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat, sen başka planlar yaparken başına gelenlerdir (John Lennon)

Hayat, sen başka planlar yaparken başına gelenlerdir (John Lennon)
 

Yaşamayı ölecek kadar sevmek.

Ben artık şu gün şuraya giderim, bugün burda olacağım, yarın buluşuruz, ya da öbür ay gibi kararlar almaktan vazgeçtim.

Nedenine gelince; Otobüs bileti aldım-gidemedim, uçak bileti aldım-yine gidemedim. Anladım ki; bir şeyler nasip olacak, olmayınca olmuyor, zorlamak NAFİLE!

Örnek vermek istiyorum, 14-şubat sevgililer gününde Grupanya’nın düzenlediği Hollanda-Amsterdam turu vardı 3 günlük, kardeşimde orda yaşadığı(lenf kanseriydi, o zaman daha yaşıyordu) için onu da ziyaret ederiz güzel bir sürpriz olur, bize de değişiklik olur diye düşündüm. Ve aralık ayında 3 kişilik tur parasını karttan peşin yatırdım. Kızımda gelecekti, kuzeni ile beraber olur diye. 30 ocak ta kardeşimi kaybettim biz yerine o geldi tabutla.

Üzüntüler vs.14 şubat sevgililer gününde de ben acil ameliyata alındım(oldum), şimdi başlıkla anlattığımın ne kadar ilgili olduğunu görüyoruz.

3 sene evvel de kızım hastalanıp ameliyat, Amerika'ya gidip-gelmeler o zamanlarda da aynı şeyleri yaşadım.

Arkadaşım oğlunun nişanı için kurabiye yaptırdı, aynı gece kaza geçirip ölünce biz o kurabiyeleri kur'an-ı okunurken dağıtıldı ve yedik, yemek zorunda kaldık. Boğazımızı acıta acıta.

Komşum torununun sünnet düğünü için baklavalar, börekler hazırladı, sünnet gecesi sabaha karşı sünnet olan çoçuğun küçük kardeşi öldü, onun kur'an-ı nda dağıtıldı.

Bizler evrende bir şeyler yapıyoruz, nefes alıp-verdikçe, ama Rabbim'in bize nasıl hayat yolu çizdiğini bilmediğimizden, ya da Allah nasip ederse diyemediğimizden, ederse de hayırlısı olsun diyemediğimizden bunlar bu bunları yaşıyoruz.

Nasipse el getirir, yel getirir

Değilse sel götürür, yel götürür

Sündüs dur bakalım dedim, sen istediğin kadar plan yap, başımıza gelenler hayatın ta kendisidir dedim.Sizlerde buna benzer olaylar mutlaka yaşamışsınızdır, paylaşmak isterseniz BUYRUN!

Sürprizlerle dolu yaşamın, bizleri tatlı sürprizlerle karşılaştırması dileğimle...

 
Toplam blog
: 59
: 22888
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

''Küçük bahaneler, büyük iyiliklere engel olur...'' ..