Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Hayat'a dair...

Hayat'a dair...
 

Hayat'a dair...


Nicedir yazmıyorum daha doğrusu yazmaya vakit bulamıyorum...Ben de gündemi yazmayı sevmeyen arkadaşlar gibi takipteyim şu sıra...Bir es verip yazmak istedim... Gündem maddeleri gayet sıradan bi o kadar tekrardan ibaret.

Okullar açıldı; minik kızım okullu oldu bu bir renk mesela...

Hala haberleri seyrettiğimde şehit haberlerine ağlıyorum istisnasız bir türlü sıradanlaşamıyor bu konu benim için örneğin...

Siyasete kayıtsızım artık tekrar tekrar üstüne...

Günlük kadın programları format değiştirmedikçe favorim olmaktan çok uzak.

Ezel dışında hayatıma renk katabilecek, zekamı zorlayabilecek bir tek dizi yok...

Yarışma adı altında kutu açmaya ve çarkı döndürmeye devam ediyoruz...

Köşe yazarlarımız şu sıra köşelerine iyice çekildiler yeni fikir çıkmıyor...

vs...vs... yani 12 Dev Adam'ımız da olmasaydı şu sıralar alışık gündemlere aşina hayata dair yaşıyıp gidiyoruz.

Yani kısaca; hayat devam ediyor ve kimi zaman monatonlaşıyor ama ne hikmetse bu yazma merakı bu şartlarda bile mutlaka dürtüyor:) Gündemi paylaşmaya daha sık devam etmek üzre...
 
Toplam blog
: 43
: 909
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

Yazmak her zaman bir tutkuydu benim için, bu tutku zamanla bildiklerimi paylaşma aracına dönüşmüş ol..