Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '10

 
Kategori
TV Programları
 

Hayat bilgisi dizisi

Hayat bilgisi dizisi
 

/İçim cız etti. /Dizi başladığında sadece 1-2 bölümünü izlemiştim ama sonra izlemeyi bıraktım.

/Yıllar geçti. O dizi bitene kadar çok dizi seyrettim. Onun fragmanı ne zaman olsa pek ciddiye alıp seyretmedim. Takip etmedim bir başka deyişle.

/Şimdi ise son 1, 1, 5 aydır dışardan geldiğim zaman televizyonu açıp izlediğim bir dizi halini aldı.

/Hep takip ettim. İzleyemediğim bölümlerini ise özetlerden seyrediyordum. İzleyemediğim bölümleri taş çatlasa 1 veya 2 taneydi.

/Ben o diziyi seyrettim seyrettim ama sonunu ‘’mutlaka seyretmek istiyorum’’ dedim içimden.

/Sonunu izledim dizinin. Herkesin olduğu gibi benimde gözlerim yaşardı. Peki hangi diziden söz ediyorum? Tabi Hayat Bilgisi dizisinden. /Kopiliyle, Ortegası ile, barbisiyle, Afet Hocasıyla çok güzel diziydi.

/Filmin Sonunda: Müdür, Afet Hoca’nın tayinini çıkartıyordu ve Afet Hoca, yani Afet Öğretmen başka yere gidiyor. Öğretmenimiz giderken arkasında öğrenciler onun peşinden geliyordu.

/Sonu böyle bitmemeliydi. Afet Hoca bu mücadeleyi kazanmalıydı. Amir Beyin foyasını çıkartmalıydı ama yönetmene de karışamazsınki. Yapılacak bir şey yok.

/Keşke bu diziyi zamanında izleseydim.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..