Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat bir imtihan ve bende bir sınavdayım

Hayat bir imtihan ve bende bir sınavdayım
 

Saat 23.30 telefonuma son kez baktım . En iyisi  birşeyler yazayım dedim. Bugün birazda kendimi yazayım istedim.

Ben Selma YILMAZ bir kış günü annesinin nazlı kızı babasının prensesi olarak dünyaya gözlerimi açtım. Mutlu bir çocukluk geçirdim sevgi ile büyüdüm. Çok güzel örnek bir ailem; sevgisini sonsuz veren annem , sırtımı dayadığım güçlü bir çınar olan babam ve her zaman benimle olacağını bildiğim kardeşim Murat vardı. Lise yılları ve üniversite hazırlığı birçok insanın tecrübe ettiği gibi benim için de oldukça hızlı geçti. Baba mesleğini tercih ettim ve Necatibey Eğitim Fakültesi nde Fizik Öğretmenliği ni okudum. Birçoğunun kesinlikle uzatırsın dediği okulumu 4 yılda bitirdim çok şükür. KPSS engelini de aşarsam herşey tamamdı 92 puanla İstanbul da bir liseye atandım. Artık öğretmendim mesleğimi severek yapıyordum idealisttim. Öğrencilerim sert olduğumu ve zor sorular sorduğumu söylerlerdi. Birgün gürültülü bir sınıfa dersim vardı varlığımdan habersiz bir öğrencim sayesinde bana takılan lakabın “Gestapo” olduğunu öğrendim. Ama kızmadım çocuklarıma. Birlikte güldük bile hatta.

Hayat bir imtihan herkes gibi bende bir sınavdayım. Bir süre önce  rahatsızlığım ortaya çıktı. Çok sevdiğim öğretmenliğe ara vermek zorunda kaldım. Şu an tedavi sürecindeyim. Belli aralıklarla aldığım ilaçlarla şifa ararken bir taraftan yan etkileriyle savaşmaya çalışıyorum. Bugünde hastanedeyim aniden inip çıkan bir tansiyon rahatsızlığı yüzünden Balıkesir de bir hastanede bugünlük misafirim.  Yanımda teyzemin kızı Yasemin imle birlikte. Anneme sorulsa sana mı, evladına mı dert verilsin diye canım annem dertlerin tümü benim olsun derdi buna eminim. Her anne böyledir ve yüce Allah o yüzden Cennet i onların ayakları altına sermiştir bence. Evladının acılarına tanık olması annemde kalp rahatsızlığı çıkmasına sebep oldu. Bu nedenle hastanede refakat olayı ona yasak iyiki de Yasemin im var.

Birde canım eşim var. Varlığı gücüm olan. Bazen hastalığın verdiği psikolojiyle hayatı burnundan getirsem de bana sabreden.  Çok sevilen ve çok seven.  Kulakları şuan çınlıyor mu acaba bilemem. İş nedeniyle İstanbul  da.  O iyi geceler demeden gecem iyi geçmiyor..  Herkese iyi geceler… Geceniz huzur içinde geçsin… 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...