Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat bir mucize..

Hayat bir mucize..
 

Gecenin yarısı; bir telefonla uyanıp vakaya gidiyorum.

Ve hayatımda hiç yaşamadığım bir deneyimi yaşıyorum...

Annesinin karnından dünyaya adım atan bir bebeği alıyorum avuçlarıma...

Hiçbir şeyden korkmuyorum o an. Tek düşündüğüm onu yaşatmak. Başarıyorum da....

O an unutuyorum işte dünyanın ne kadar saçma sapan bir yer olduğunu. Kulağına dünyanın herşeye rağmen yaşamaya değer bir yer olduğunu fısıldıyorum.

Tertemiz bir sayfa avuçlarımdaki, tek bir nokta bile konulmamış..

O an diyorum ki kendime ; bu mucizeye tanık olmak için bile yaşanır...

Sırf bir nefesin daha alınmasına tanıklık etmek için bile bu meslek yapılır...

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..