Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayat böyle işte!

Hayat böyle işte!
 

Hayatıma girmiş tüm kadınlardan özür diliyorum ve buna eşim de dahil!

Çok basit bir şekilde:

Hepinizden özür dilerim.....

Ben gerçekten farklı bir erkek olarak sizi hep yanlış yönlendirdim!

Sizleri ve isteklerinizi gerçekten önemsemedim!

Hep güzel ve güzel ahlaklı olmanız için sizleri ziyadesiyle zorladım!

Çoğunuzun sınırlarını yerle bir ettim! Kişiliğinize her seferinde dokunmayı başardım!

Serttim, merttim ama acımasızdım, haddinden fazla rasyoneldim sizlere karşı!

Yalakalık yapmadım, içten oldum, açık oldum, çıplak oldum, bazen de eğitmen oldum!

Size hiçbir erkeğin yapamadığı ölçüde karşınızda erkek değil de, sadece insan oldum! Tüm fizikliliğime rağmen, fiziksiz oldum! Düşünce oldum! Hayat oldum!

Sizinle ip atladım!

Sizinle seksek oynadım!

Evcilik de oynadım!

Evet, kabul ediyorum, beceremediğim tek şey, sizlere iyi bir sevgili olmaktı!

Beceremedim çünkü ruhumda yok!

Ben gerçekten aşk adamı değilim! Ben sadece sevgi insanıyım!

Ben eşcinsel de değilim ama bakıyorum da, çoğunuzun karşısında eşcinsel gibi çıkıp davranmışım!

Özür dilerim ama ben inanmadığım bir şeyi, hiçbir koşulda, hiçbir kimse için yapmam ve buna da ailem de dahil!

Ve benim kalitem bu ve bu kadar!

Ben buyum!

Ve birşey itiraf ediyorum, değişmek niyetinde de değilim!

Ben erkek olmayı değil, insan olmayı seçtim!

Üzgünüm ama benim tercihim de bu yönde!

İlişkiler ilie ilgili traşı kesip saadete gelmek istiyorum artık!

Bence en yüce sevgi insan sevgisidir; yoksa aşk, maşk değil!

Vardığım sonucun özcesi bu!

Sizlere daha iyi davranmayı istiyorum ve çabalıyorum...

Ancak

Sizin de çabalamanız gerek!

Hayatı olduğu gibi kabul etmeniz ve huzura gelmeniz gerek!

Burası iyi ya da b.ktan bir yer fark etmez, burası böyle bir yer!

Ne kadar parametre kontrol edersen et, mevcudiyetini değiştiremezsin, tabii ki ben de -mem!

Her birimiz birer kuluz o kadar!

Hepinize Allah’a ibadeti tavsiye ediyorum... Eğilmeyi öğrenmek de bir erdemdir...

Ben tüm insanları sevdiğim gibi sizleri de seviyorum ve yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim!

Sadece, hayat böyle birşey!

  

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..