Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Hayat bu mu?

Hayatın nasıl birşey olduğunu hiç düşündünüz mü?? Yada hayatla ilgili Tecrubelerınız dışında birşeylerden bahsettiniz mi hiç??

Bence artık bahsetme zamanı geldi.. Hayatla ilgili düşündüğümüz şeylerin aslında bizim olmadığını bizim olanların aslında anı olduklarını anlamamız gerekir. Çünkü yaşanılan herşey birer anı Hayatın içinde tabiri caiz ise
''yuvarlanıp gidiyoruz'' yani kocaman bir okyanusda bir damla su tanesi bile değiliz....

Şimdi de gelelim hayallerimize hepimizin inanın okadar çok hayali varki bunları gerçekleştirmek için zamanımız yetmiyor ölüp gidiyoruz. Tamamen trajedi bu aslında en iyi aktörün veya zenginliğin doruğuna ulaşmış bir insanın bile yapmak isteyip de yapamayacağı okadar çok hayali vardır ki bunu tahmine bile IQ müz yetmeyebilir. İllaki daha gerçekçi örnek vermek gerekirse o örnek sadece ben olabilirim çünkü yaklaşık 21 yıldır kendimi izliyorum ve aslında olmam gereken noktada hala olmadığımın farkına varamıyorum çünkü bu hayatın hepimize yaptığı bi oyun beynımızı kullanmadan yaşamasını öğretiyor daha sonrada hayatımızı rutünleştirerek sıra dışı olmamaya itiyor şuanda bu yazıyı okuyorsanız sizde benım gibi bu çarkın içindesiniz demektir.

Eğer ben hala varmak istediğim noktaya varamamışsam bunun sadece bir kaç sebebi vardır. 1, Sürekli gelişen ve ilerleyen teknoloji 2, Sosyal çevre (özellikle gençlerde olduğunu düşündüğüm bi sebep bu arkadaş, sevgili, dostlar..) 3, ise işte insanın hayatını rutüne çeviren ve ilerlemesini engelleyen sebep TABU larımız. bu örnekleri ve sebeplerini inanın okadar çoğalta bilirizki ama bu sebeplerın hepsi bahaneden öte olamaz...

Benım belkı bıraz daha fazla şansım var ama ya olmayanlar?? Ya hayatının sonun da KEŞKE bunuda yapsaydım diyenler? Yada çok sevdiği aşkına hiç bir zaman ''seni seviyorum'' diyemeyen bir hasta... Bunlar basit olan örnekler amacımız gerçekleştirmek olmalı yoksa kurduğumuz hayallerin hiç birisi benimizden dışarı çıkamaz size çok sevdiğim bi sözle elveda demek istiyorum '' Hayat hayaller üzerine kuruludur ancak Hayaller Hayatın üzerine kurulursa Varoluruz''....

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..