Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayat çekirdeksiz üzüm

Hayat çekirdeksiz üzüm
 

AMA...

Çoğu zaman karşımızdakinin beklentilerini, özlemlerini, duygularını görmezden gelip 'ama' ile başlayan cümleler kuruyoruz. Gelecektim ama... Arayacaktım ama... Seviyorum ama... Özledim ama... Yapacaktım ama... Arayacağım, geleceğim, özledim, yapacağım, bekliyorum, seviyorum dediğimiz her ne ise ya yapmamız gerekiyor ya da açıkça söylemek. Kendimize yaptığımız en büyük kötülüklerden biri bu aslında, farkında değiliz. O kişinin beklentisi, özlemi, duygusu negatif enerji olarak bize geçiyor. Dikkat edin, siz de farkına varacaksınız:) Kendimize ne yapıyorsak karşımızdakine de onu yapıyoruz. Neden hep aynı şeyleri yaşıyorum diyoruz ya... Bir de bu açıdan bakın, bu açıyla değerlendirin. Sonuç şaşırtıcı olacak. Denemenizi öneririm:)

Sevgiyle...

Yaşam Koçu & Access Bars Uygulama & Reiki Uygulama

feridehocaoglu@hotmail.com

feridehocaoglu7@gmail.com

facebook.com/feride.hocaoglu.5

 
Toplam blog
: 38
: 185
Kayıt tarihi
: 10.09.15
 
 

Reiki Master & Access Bars Uygulama & Bireysel Danışman ..