Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayat çekirdeksiz üzüm

Hayat çekirdeksiz üzüm
 

Tercih sizin...


BÖYLE GELMİŞ OLABİLİR AMA BÖYLE GİTMEK ZORUNDA DEĞİL...

Başa çıkamadığımız, zorlandığımız, neden hep ben dediğimiz her konuda 'böyle gelmiş böyle gider' deriz değil mi? Sonra da kadere isyanlar başlar, herkese derdimizi anlatmaya çalışırız, hatta bir sihirli değnek ararız ki bizi kurtarsın. Peki, şimdiye kadar hep bunu yaptınız. Bir şey değişti mi? Sanmıyorum. Sihirli değnek ya da lambadan çıkan cin geldi mi? Hayır.

O zaman birlikte düşünelim... Ağzınızdan çıkan her cümle olumsuzsa, sahip olduğunuz şeylerin farkında değilseniz, elinizde ne varsa teşekkür etmiyorsanız...
Yüzüne gülüp arkasından konuşuyorsanız, dinlemekten çok anlatıyorsanız, vermekten çok alıyorsanız...
Üretmekten çok tüketiyorsanız, sevmekten çok sevilmeyi bekliyorsanız, olanlara şükürler olsun demekten çok 'ama yok' diyorsanız...
Her gün ayrı bir sağlık sorunu yaşıyorsanız, gülerek günaydın demek yerine her zamanki gibi bir gün diyerek güne başlıyorsanız... ve bu liste uzar gider:)

Değişmesi gereken sizsiniz. Çevreniz, şartlarınız, maddi durumunuz, işiniz ne olura olsun hayata bakış açınızı değiştirin ki hayatınız da değişsin.
Kolay mı bir çırpıda değişmek? Alışkanlıkları bırakmak, çevrenizi yenilemek, zamana bırakmayı öğrenmek. Elbette kolay değil. Ama imkansız da değil:) Lambadan çıkan cin ya da sihirli değnek sizsiniz. Bunu bir kez anladıktan sonra her şey çözülmeye başlar. 'Ben değişirsem dünya değişir' öyle değil mi?
Nasıl yapacağım diyorsanız, önce kendinize dürüst davranın ve gözlemleyin. Hangi durumlarda tavrınız ne oluyor, sizi üzen ya da kızdıran nedenler neler ve gerçekten üzülmeye değer mi, benden uzaklaşanlara ne söyledim ya da ne yaptım, bana yapılsaydı ben ne yapardım:) Bu liste de uzar gider.

Başlayın bir yerden. Arkası gelir. İsterseniz yardımcı teknikler öğrenebilir ya da danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. Benim önerim elbette Reiki. Ama önemli olan öğrendiğiniz tekniğin sizin içinize sinmesi ve uygulamanız.

İnanın böyle gelen böyle gitmek zorunda değil. Biraz çabayla pek çok değişebilir:)
Hiçbir şey yapamıyorsanız üretecek bir şeyler bulun. Kendinizi dinlemenin en güzel yoludur üretmek:)

Sevgiler...
www.reikigunlugu.wordpress.com

 
Toplam blog
: 38
: 185
Kayıt tarihi
: 10.09.15
 
 

Reiki Master & Access Bars Uygulama & Bireysel Danışman ..