Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayat denen komik fıkra

Hayat denen komik fıkra
 

Hindistan


En renkli, cafcaflısını seçin

Üstünüze cuk oturur bu lacivert entari

El de yakmaz hem

Bu tezgah ucuzcu

---

Gazete başlıkları büyük, kırmızı

Gözümüze sokuyorlar

Cinayet romanlarını

Detaylı delilikleri

---

Buzdolabım boş

Düşse bir hayvancağızında başı yarılır ya hani

Markete de gidilmez ki şimdi

Işıklı tazelik bilmecesi

---

Ben de ayaklansam diyorum

Neye karşı?

Kime karşı?

Benimkisi slogansız hayat diyeti

---

Sabah olmaz benim dünyamda

Işıklar hep kesik

Sular hiç akmaz paslı musluktan

Ve hiç bir çocuk gülümsemez hayat denen komik fıkraya

---

Ben uykumda

Hangi pembeliğini yitirmiş soluk rüyada

Çiçeksiz, cehennem tarlalarda

Koşamıyorum

Biri sarssın beni

Ya da bir kova su boca etsin kafamdan aşağı

Belki uyandırır bu ıslaklık

Ahmak ıslatan yağmurunda ıslanmaya alışık değilmişim gibi

---

Bu sözcükleride bırakmalı

Öyle her ağıza gelen söylenmeli ama

Yazılmalı mı, yazılmamalı mı?

Kararsızlık ne kötü alışkanlık

Birde uykusuzluk illeti

Yine sabaha beş var

Şimdi bir çay demlemeli

Birde yanık türkü

Güneşi kaybetmiş geceyi öyle bitirmeli...

 

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..