Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
Felsefe
 

Hayat denen şey

Hayat denen şey
 

hayat


Öylesine bir hayat yaşıyorum ki.
Tüm felsefeleri alt üst eder.
Gitmek ve kalmak arasında geçen yaşam...
Sanki bir şarkı söylüyorum...
Nasıl beste...
Hiç duyulmamış bir makamda...
Hiç duyulmamış bir dilde...
Bazı şarkılar var...
Sözleri çok güzel müziği berbat.
Bazıları müziği çok güzel sözleri berbat..
Bir de ben söylesem her şey berbat...
Ve böylece makamsız bir beste gibi hayat...
ve her zaman hiç okumadığım konulardan soruyor...
Kaç kere ikmale kaldım hayatta..
Kaç hayatı erteledim...
Yedim bitirdim her şeyi...
Acziyetim dile geliyor artık...
Düşünüyorum....
Ben hayattan hiç ders almadım...
Hayatım bir otomobil gibi akıp gidiyor ömür denen o asfaltta...
Ah ben....
Ben ki...
Her derdin çıkmayan adresi....
Mutuluk o kadar çok parçadan oluşur ki bütün parçaları asla bir araya getiremezsin derler...
Benim elimde tek bir parçam bile yok...
Ah mutluluk...
Bir göçmen kuş olmak isterdim bu hayatta...
Her şeyden azade...
Elimde uçurtmam, oltam....
Bir sahilden açılıp açık denizlere....
Fakat yaşamak zor zenaat...
Bize göre değil....
Ay sonu hesapları...
Ekmek parası...
Falan filan...
Evet...
Ben yenildim hayata...
Hayat 30 yıl yedi benden...
Ben hiç...
Yani hayat 30 ben 0+0=Çift 0
Hayatı anlayanlar....
Varmı...
Ve ben...
Simsiyah bir gecede....
Gündüzleri görmeyen bir gözle...
Savaşım devam ediyor...
Ne cephanem...
Ne silahım...
Hiç bir şey...
Yani Cahit Sıtkı'nın dediği gibi.
ÖMRÜMDE SUKUT
ÇINGIRAKSIZ DEVE KERVANI NASIL,
İPEKLİ MALLARINI KİMSEYE GÖSTERMEDEN;
SONU GELMEZ KUMLARA UZANIRSA MUTTASIL.
ÖMDÜM ÖYLE ESRARLI GEÇECEK SES VERMEDEN,
VE BÖYLECE BU ÖMÜR BU ÖMÜR HER DAKİKA.
BİR BUZ PARÇASI GİBİ KENDİNDEN ERİYECEK.
SEMADA YILDIZLARDAN YERDE KURTLARDAN BAŞKA,
YAŞAYIP ÖLDÜĞÜMÜ KİMSELER BİLMEYECEK.
 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..