Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayat dersi

Sen bana
Hayatın sorumuş olduğu bir sualdin
Cevabı hala bulunamamış
İki kere iki dört eder
Hesabı kadar kolay değildin
Yaşayarak
Öğrenerek cevabı bulunan
Ömrüm yeterse cevaplayabileceğim bir soruydun
Zordu seni öğrenmek
Seninle yaşamak
Çabuk sıkılıyordun çünkü
Etrafındaki insanlardan
Bağlanmaktan korkuyordun
Ulaşamıyordum sana
Yanımda bile uzaktın bana
Ne senin suçundu bu
Ne de benim
Sen bir adım attın bana doğru
Ben bin adım
Olmadı
Başaramadık
Belkide başaramadım
Sen bunu istedin mi
Artık ondan bile şüpheliyim
İlk kez çözemedim
Hayatın bana sorduğu bir soruyu
Böyle bitmemeliydi
Böyle olmamalıydı
Olasılıklar üzerine konuşmaya başladım bile
Sen benim hayat dersinde
Anlayamadığım tek konu oldun
Geçemedim senden
Sıfır aldım kaldım bu dersten
Başaramayacağım bu yüzden isteklerimi
Tekrar tekrar seni öğrenmek zorunda kalacağım
Olurda bir gün öğrenebilirsem seni
Mezun olacağım
Lanet olasıca bu hayat dersinden....

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..