Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat girdabında iki yol...

Hayat girdabında iki yol...
 

Hayat, başı sonu belli kısa bir yolculuktan itibaren.

Kimininki biraz daha uzun, kiminki biraz daha kısa.. Ama muhakkak ki bir sonu var.

Dünya huzur değil, çile çekme yeri..

Bu gün her şey yolunda çok mutluyum diye düşünüp içimiz içimize sığmazken, üç beş gün sonra, muhakkak ters giden bir şeyler oluyor.

Sular bir gün durgun, bir gün fırtınalı.. anlayacağınız, insanoğlu hep mutsuz..

Kimimiz fırtınadan az yara alarak kurtulmayı başarırken, kimiz de fırtınada çırpınıp duruyoruz.. Çırpındıkça mutsuz oluyoruz. .. Yazılarımın çoğunda bahsettiğim gibi; mutluluk Yaradan’a sığınmakla oluyor. Başımıza ne türlü olumsuzluk gelirse gelsin, bu dünyada sığınılacak tek limanımız Yaradan.

Şu an belki bazılarımız bulunduğu durumdan şikayetçi olabilirler ancak etrafta öyle çaresiz insanlar var ki, , insan onları gördüğü zaman haline bir değil bin kere şükretmesi gerekiyor.

Dün yolum kısa bir süreliğine hastaneye düşmüştü. Orada rastgele ortopedi doktoru ile hasta yakının konuşmasına şahit oldum. Doktor hastaya; Hocamız şu an ameliyatta, hastanın tüm sinirleri zedelenmiş.. Eğer kurtarabilirsek eli kurtaracağız, yoksa bilekten kesilecek diyordu.

Bir an hasta yakının yerine kendimi koydum ve gözyaşlarıyla birlikte halime şükredip, Allahım dedim, ne olursun sen şifasını ver o hastanın..

Şimdi bundan daha çaresiz bir durum olabilir mi arkadaşlar? Hangimiz şu an bu kadar çaresiziz?

Lütfen çok iyi düşünerek okumanızı rica ediyorum.

İnsanın önünde iki yol var. ‘’ Ya ben kuvvetliyim ‘’ diyecek ya da ‘’ Kudret sahibi sadece ve sadece Allah’tır ‘’ deyip O’na yaslanacak..

Bu yollardan birincisi, insanı çıkmaz sokağa götürürken, diğeri mutluluğun, huzurun anahtarı olacak.

Seçim sizin..

Sevgi ve ışıkla.

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..