Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayat Gözlerde Başlar

Sana rastladığım an

Gözlerini gördüm önce

Hayatın bile

Varlığını ancak ışıltısında sürdürebildiği

O gözlerde buldum kendimi ilk kez

Bakışlarındaki başkalık

Büyülemişti beni

Oysa mutsuzluğum

Bereketli topraklarda biten

Ayrık otları gibi her geçen gün

Zihnimin başka bir köşesini geçiriyordu ele

Dünyayı çakılı olduğum çarmıh gibi algılıyordum

Anlayıverdin beni, sanki gözlerimden.

Biliyor musun?  Kaçmak istedim ilk önce senden

Korkmuştum sanırım daha fazla büyülenmekten

Verdiği mutluluk zehirli de olsa uykuya sığınacaktım

İzin vermedin buna

Cesurca beni alıp gözlerine

Hayatın ta merkezine

Daha önce hiç görmediğim yerlere götürdün.

 
Toplam blog
: 164
: 710
Kayıt tarihi
: 13.09.06
 
 

1956 yılında doğmuşum. Tanrı Bilimi Eğitimi aldım. 78 kuşağından olmanın verdiği şevkle olsa gerek;..