Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '07

 
Kategori
Sinema
 

Hayat güzeldir...

Hayat güzeldir...
 

İlk yazımı yazıyorum bu akşam. Güzel olsun istedim. Yıllar önce "Hayat Güzeldir" adında bir film izlemiştim, o geldi aklıma.

Oğlunu çok seven bir adam vardı. Savaş tüm gücüyle hissettirirken şiddeti, o oğluna hissettirmemeyi başarmıştı. Bir oyun oynadığını düşünüyordu çocuk. Esir alınıyorlar, sokaklarda düşmandan kaçıyorlar. Çok net hatırlayamıyorum ama adam ne yapıyor ediyor çocuğun anlamamasını sağlıyordu. Çocuğu saklarken bile saklambaç oynadığını söylüyor. O kadar korkmasına rağmen bunu oğluna belli etmiyor.

Eee diyeceksiniz niye anlatıyorsun ki şimdi bunları? Anlatıyorum çünkü HAYAT GÜZELDİR.

Hayat o kadar güzeldir ki, aldığımız her nefes bizim için bir hediyedir tabiattan.

Hayat o kadar güzeldir ki, annemizin kollarında uyumanın mutluluğunu tattırır bize.

Hayat o kadar güzeldir ki, yeni doğmuş bir bebeğin gülüşü kadar masumdur yüreğimiz istediğimizde.

Ve hayat o kadar güzeldir ki. O adamcağızın çocuğunun canını kurtarmakla uğraşırken bile onun anlamamasını sağlamak için verdiği çaba. Savaş olduğunu anlamadı çocuk film boyunca-bombaların ortasında olmasına rağmen.

İşte bunu düşünebilecek kadar kocamaaaan bir yürek var insan denen varlıkta.

Yüreğini ne kadar büyütürsen o kadar güzel görürsün hayatı unutma!

 
Toplam blog
: 8
: 588
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

İstanbul'dayım.30 yaşındayım. Kendimi anlatmaktansa anlaşılmayı yeğlerim... Yaşamı seviyorum, gökyüz..