Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayat Hikayesi

Hayat Hikayesi
 

BİR HAYAT HİKAYESİ


Bana hayat hikayeni anlat, travmalarını dinleyeyim, travmalarından paradigmalarını çözeyim. 

Bana hayat hikayeni anlat ukdelerini dinleyeyim, ukdelerinden özlemlerini çözeyim. 

Bana hayat hikayeni anlat; travmalarını, paradigmalarını, ukdelerini birleştirip; yaşama hangi açıdan baktığını anlayayım. 

Bana hayat hikayeni anlat; hınçlarını, kinlerini, hırslarını fark edeyim. 

Bana hayat hikayeni anlat, seni dinleyeyim, özümseyeyim ki; senin hangi açına denk geldiğimi anlayayım. 

Bana hayat hikayeni en sansürsüz, en dürüst, en yalın haliyle anlat ki; seni en doğal halinle tanıyayım. 

Bana hayat hikayeni anlatırken, benimde hayat hikayemi dinleyeme beni anlamaya tahammül et ki; beni de sen anlayabilesin. 

Bana hayat hikayelerinden öteye, hayallerini, umutlarını beklentilerini anlat ki; ne yöne gitmek nereye ulaşmak istediğini anlayayım. 

Hayat hikayelerimizi, hayallerimizi hedefleremizi birleştirip ortak paydalarımıza bakalım ya hiç ayrılmalalım ya da bir daha görüşmemek üzere vedalaşalım. 

HAYAT HİKAYELERİ MERMERİN YEDİĞİ DARBELERLE HEYKELE DÖNÜŞ SÜRECİ GİBİ ETTEN KEMİKTEN OLUŞMUŞ İNSANIN YEDİĞİ DARBELERLE OLMUŞ İNSANA DÖNÜŞÜNÜ ANLATIR. 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..