Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Hayat İşte! Aşk da Var

1-
Yürek hırsızı, hainsin yar
sevende bozulur, her an ayar
gökte şimşek, yerde ne var
hediyem olsun, en güzel elma ve nar
cennette huri arar
seven sevene doyar
tuzağa düşer, yerdedir artık ar
günün sonunda elde ne var?

2-
Yılan olsan ne fayda
yolunacak yine de derin
ayakkabı olacak bir yerlerin
otuz beş ayak numaralı bir dilberin
ayağında artacak değerin

3-
Aldım verdim, ben seni yendim derdin
sıra bende, geldim gittim,
olanlar oldu, olacaklar olacak
kalanlar sırasını bekleyecek

4-
Umut bol, semer gibi
kimine sütlaç, kimine kazandibi
fotoşoplu görüntüler resmi
uyurken güzel, prenses gibi.

5-
Bütünlük olur kompozisyonda
plan olur mu, karşılıksız aşkta
iş anlaşması, akit nakit derken
vakit geç oluyor, hep erken...

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..