Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat işte

Uzun zaman geçti yazmaya, yürümeye başlayalı. Hızla akan zamanın üstüne bindim ve sürüklendim. Hayat sürükledi son bir senedir ve başladığım noktadayım yine. Elimde gerçekleştirilmiş bir kaç hedef, bir kaç damla gözyaşı, bol gülücük ve biraz da her şeyin geçiciliğinin hüznü var. Artık yaz geldi, güneş zamanı... Şimdiye kadar hep derdim ki büyüdüm geçen dünya yılıyla. Bu sene her ne olduysa kendimi yaşlanmış hissediyorum. Özel bir ruhun dediği gibi galiba; hayat işte...

İnsanlar, duyguları, düşünceleri, umutları, korkularıyla yanıbaşımdan sessizce akıp gidiyorlar. Sadece seyrediyorum “Ayaklı Kandilli” olarak. Suskunluklarını dinliyorum, söylenmeyenlerin arasından buluyorum yolumu ve geriye bir tek cümle kalıyor her şeyden... “seni seviyorum”.

Vatanım dediğim topraklarda babam askere gidiyor, kardeşim şehit , kocam gazi... Ama en çok oğlum, oğullarım, çocuklarımız ölüyor, ölüyor... Halkım ki meydanlarda beraber yürüdük, birleşin diyor, kucaklaşın. Sevin birbirinizi, yollar farklı olsa da amaç aynı, yön aynı. Birlikten kuvvet doğar.Sonra adı üstünde “ikinci” ter ter tepiniyor. İlle de ben, önce de ben, sonra da ben. Bir başkası çıkıyor “bağımsızım ben” ve yankılanıyor: ben de ben de ben de...Karanlık bulutların arasından bağnazlık sırıtıyor sarı dişlerini göstererek sağ sol farketmez, “ben” deyin yeter ki. Keyifleniyor çarkın dişlilerinde kırılacak ruhlar ve bedenler için.

Korkuyorum. Benler sardı beni de. Beyin göçünde tek bir rakam olsam ya da dağda yalnız gezen bir kurt? İçimde beyaz bir güvercin var, bir umut...

 
Toplam blog
: 10
: 635
Kayıt tarihi
: 14.11.06
 
 

Dünyada çeyrek asırdan azıcık fazla bir geçmişim var. Nerelisin derseniz, annemin babası, babamın at..