Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

hayat kırdığında onarıyor deniz ve martılar...

hayat kırdığında onarıyor deniz ve martılar...
 

hayat kırdığında ; onarır deniz ve martılar, rüzgarın nameleri eşliğinde....


vapurdayım...

yanımda yüreğim,
karşımda martılar ve deniz…
elimizde orta şekerli, bol köpüklü birer fincan kahve

kahve bitene kadar ikimizin de ağzını bıçak açmıyor…

biten fincanımızı ters çeviriyoruz alışkanlıktan.

bu arada
uzaklardan bir nameyle geliyor rüzgar,
köpüklü kahve tadında…

“kış geldi firak açmadadır sinede yâre…”

Şarkı bitince oturtuyorum yüreğimi karşıma
Uzanıyorum kahve fincanına

Bak kimseye yapmam bunu diyorum
İçimden geldi , bakıcam falına

Bakıyorum da :)

Hiç için sıkılmış falan demiyorum
hepsini de açık tutuyorum yollarının

falcı ben değilmiyim
bir de at görüyorum murat niyetine

ve üç vakit veriyorum yüreğime

vaktin biri bugündü diyorum
d o l d u

kaldı iki vakit

hazırla kendini okyanuslara
Denizle yetinme…


Arada bir yüreğine torpil geçmeli insan...

h a y a t
k ı r d ı ğ ı n d a ;
onarıyor deniz ve martılar
rüzgarın nameleri eşliğinde....

ekim/2009 hatice atalay 

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..