Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Hayat okulu

Hayat okulu
 

Yorgunkalemim


Kimler geldi kimler geçti okulundan
Ne dersler verdin biz insanlara
Tek bir insan çıksa sözünden
Bırakırsın sınıfta hayat okulu…

Kuralların katı, yüzün pek soğuk
Bir yanında hasret, bir yanında özlem
Bağrında gül bitse renkleri hasretten soluk
Ne güller soldurdun sen hayat okulu…

Derslerin; hep özlem, hasret üstüne
Tarihin benzemez düne, bugüne
Ömür geçiyor mezuniyet yakın
Kaşların hep çatık hayat okulu…

Kurallarınla çevirmişsin kendini
Dinlemezsin hiç kimsenin derdini
Yıllar oldu verdiğin dersler bitmedi
Yakındır mezuniyetim hayat okulu…

Yorgun Kalemim yazıver deftere
Dönüyorum artık kendi evime
Elveda ettim ben gençliğime
Mezun oluyorum hayat okulu…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..