Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Hayat sana bir gözdagı

Keyfim çok yerinde hayat, bozma sakın

geleni gönderdim

gidene bakmadım bile

aldım kendimi götürdüm bir sahil kenarına

çağırdım bir yunusu bindirdim üzerine

git dedim kendime

madem boğulacaksın o zaman açıklara git

sana yakışır

lacivert sulardaki ışın kılıçları saplansın vücuduna

yunus gitti ben kaldım o sahilde

Hayat keyfim yerinde kendimle

Boğulacaksam oralardayım

bir yunus üstünde...

bir ateşböceği sırtında...

ya da tam da burada iki ayağımın üstünde

üstelik keyfim de yerinde

zaman etrafımda geçerken

ve tutamazken onu ben

sakın keyfimi bozma hayat

çeker alırım sendeki beni.

 
Toplam blog
: 11
: 489
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

Hayallerimi ve rüyülarımı seviyorum. Kelimelerin esnekliğine hayret ediyorum. Konuşurken çoğu şeyi a..