Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Hayat Şekerinden Niyetler

Hayat Şekerinden Niyetler
 

Antalya..


Ah!
Ahlarım
Arşa vardı..
Anlatamadım..
Anladıklarımı.
Anlamadan çoğaldılar
Anlamadım
Anlatamadığımı.
-
Bakma dilimdekine
Ben yürekten severim.
Bil ki şarkım duyulmaz..
Ben sessizce söylerim.

Canımsın dediklerim..
Canın çıksın dediler.
Cananım dediklerim..
Canıma değmediler.
-
Çaren yok mu ayrılığa?
Çarelerin tükendi mi?
Çırpınırken yalnızlığın..
Çaresizce bekledin mi?
-
Duydum ki geriye dönmüşsün..
Duvar ördüğün kapılara.
Demişsin ki ‘’suçlusu benim..
Dokunulmadı anılara’’.

El pençe divan durdum
Ellerinin dokunuşuna.
En uzak diyar oldum
Ellerinin kapanışına.
-
Farzet ki..
Farkında değilim..
Fark edilmek istediğinin.
Farkına varmayacak mısın sende?
Fark edilmek istediğimin.
-
Gidişlerini dışarıda bırak!
Getirme onları özlemlerime.
Gelişlerini sakla gönlümün odalarına.
Gizliliğini bozmasın yüzündeki çizgiler..
Gülüşlerini yay en ince ayrıntılarına.
-
Halimi sormayalı epey zaman oldu gel.
Harda kaldım nerdesin yollar mı sana engel.
Hangi gündü unuttum selamını alalı..
Her şeye razı oldum sana gönül koyalı.
-
Irak olsun benden sevdan
Iramasın yüzden şadan.
Irak olsun senden yolum..
Islanmasın gözüm her an.

İster buz dağlarını getir bana..
İster yanar dağlarını.
İstersen de..
İstediğin neyse onu getir..
İstemediğin yüreğime.
-
Jurnalcinin
Jurnallediği
Jurnal;
Jurnallediğiyle kalmış.
Jurnalini kimse
Jurnal diye duymamış
-
Kalem kağıtsız yazı yazmaz.
Kağıt kalemsiz ömrü dolmaz.
Kalem susarsa gözden düşer..
Kağıt değerde bir gün kalmaz.

Lale mi sümbül mü dereyim sana
Layıksın her şeye gülerken bana
Lüzumsuz oluyor nefesim sensiz
Leyla olup aşka mecnun olsana.
-
Muradımı sende koydum.
Merhabasız güne doydum.
Mahzun birini görmüşsen..
Meraklanma işte oydum.
-
Neyin.. nesine ne?
Nerdeyim?
Ne yapıyorum?
Ne yaparsam yapayım..
Nedenini ben biliyorum.
-
oraları seven yarim.
oralarda kalan yarim.
olmaz olsun o nazların..
orda beni unut yarim.

özlemlerin..
özlemini..
özletiyorum.
özlemeden
özlenmiyor.
özlemeni
özlüyorum.
-
Para pula değer vermem.
Pare, pare olsam değmem
Payım payda çıkmasa da
Para sana boyun eğmem.
-
Resmi solmuş çerçevede
Rüyalarla dolmuş vade
Riyasız aşk yaşanmıyor
Ruhum güler sunsa bade.
-
Sevsin diye
Seni sevdim.
Sevdim ama
Sevilmedim.
Sevilere
Sırrı verdim.
Sevilmeden
Sevemedim.
-
Şeyma dedim sakladım
Şulelere attın beni.
Şükür ettim yalvardım
Şükrüsüze kattın beni.

Takatte
Takat kalmadı..
Tutkulara
Tutulmaktan.
Tutku
Tutkuya darıldı..
Tahammüle
Tutunmaktan.
-
Uğurlayın!
Uğursuzu.
Uğraşmayın!
Uğursuzla.
Uğursuzca
Uğraşırken;
Uğur gider
Uğraşlarla.

Ümit yokken
Ümitlendim.
Üzülmeyi
Üzemedim.
Üstün çıktı
Üstünlüğü..
Üstün olsam
Üstelerdim.

Ver elini peşin, peşin
Veresiye bitmez işin
Veren eller aldanmazmış
Vermedikçe kazanmazmış.

Yaren oldum
Yaralandım.
Yarınlara
Yaranmadım.
Yalnızlığa
Yalnız gittim
Yine bu gün
Yollardaydım.
-
Zamansız
Zaman içindeyim.
Zamansız
Zaman derdindeyim.
Zamanlara ermeyince
Zaman, zaman ölmekteyim.


6.07.2008

Gülden Işık


 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..