Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Hayat türkçem

Hayat türkçem
 

Erken mi geldim, geç mi kaldım dünyaya? Neredeydim? Neleri yapmadım, yapamadım?

Çok mu üç noktalı oldu Hayatımın Türkçesi… Yoksa, soru işaretini mi fazla kullandım?

Bilemedim. Neyi yanlış yaptım? Neleri yapmalıydım?

Keşkeleri kullanmadım Hayat Türkçemde, illaki yanlışsam söyleyin!

Eğer takıldıysam bir yerde virgül koydum geçtim.

Ünlemlerimde oldu, yalan değil… Ama hepsini özümsedim.

”Hepsi yüreğinden mi geldi?” derseniz, cevabım “Hayır” olur.

Biraz tatsız mı oldu benim Hayat Çorbam, acısı yerindeydi. Biraz kalp mi katsaydım? Çok mu mantıklı oldu? Dinlendirse miydim bir buçuk?… Demlenmedi de öyle mi kattım duygularımı?… Mantığım çok mu ekşitti çorba mı?

Noktalarım da oldu, ama ben noktaları hiç sevmedim.

Virgül, noktalı virgül daha sıcaktı bana… Onlar daha baharat tadında...

Son ana kadar bekledim noktayı koymak için… Zorunda kaldıgımda zamanlardı noktalarım… Soğuk, suratsız şeylerdi hiç görmek istemedim.

Küçüktüler ama sonları getirdiler bana. Hayatımı çok değiştirdiler…

İyi yönden bakalım biraz da... Her son bir başlangıçtı. Başlangıçlar güzeldi ama bilinmezleri taşırdı yüreğinde... Ben ise sevmezdim bilinmezi. Önünü göremeyen ayağını da nereye basacağını bilemez değil mi?

Çok mu korktum yaşamaktan yoksa, yaşadıklarım mı korkuttu beni? Bilmiyorum...

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..