Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hayat ve aşk

Hayat ve aşk
 

Günler yüzüme aldırmadan perdeleri kapatıyor. Başka sefer beklemiyor zaman. Koca koca yaşanmışlıkları yığıyor önüme. Bir yanıt bekliyor "an" lar... Yanıtı verirdim ona seni görseydim. Hiç görmediğim senin, bilmediğim yüzüne bakabilseydim... Seni benimle birleştirsem ve bir bütünün parçalarını parçalasam. Seni tanısam ve "işte o sensin" desem... Hiç kimseye diyemedim bunu. Bir hayat kursam ardıma bakmadan bilmediğim seninle... Bir bebek versem eline bizim bebeğimiz.

İşte anlatıyorum bu satırlarla içimda paylaştıklarımı. Hayatımın gerçeğini bekliyorum ve onu çok özlüyorum... Bundan sonraki hayatımı onunla paylaşacağım yegane varlığı görmek istiyorum. Belki kimbilir daha çok zaman var, ya da yarın göreceğim kimbilir...

Benim parçalarımı tamamlasın, ben de onun yarım bıraktıklarını. Sadece bunun için bekliyorum onu. Bu cümle aslında çok şey anlatıyor, "Benim parçalarım ve onun yarım bıraktıkları"

Hayat aslında bir bütünün parçaları, insanlar da bu parçaları yerine oturtmaya çalışıyor, kimine hayat dar geliyor, kimine de çok fazla. Kimi pes ediyor, kimi azimle, hırsla, insanlara zarar vererek ilerlemeye çalışıyor. Ardında bıraktığı yıkıntılarından habersiz, kırdığı onca insandan...

En iyisi hayatı orta seviyelerde tutmak ne fazla yıpranmak ne de boşvermek. Hayat ortalama seviyelerde duruyor ama herkes onu tepelerde arıyor. "Özlenen hayat", "bitirilmiş hayat", "acı hayat" yok. Herkes kendi biçilmiş hayatını yaşıyor. Sömürülmek, acı çekmek, intikam almak, kahretmek yok. Herkes ne yaşıyorsa kendine zarar vererek yaşıyor. Başkası bunu bilmiyor, hissetmiyor, hissedemiyor...

Biz insanlar hep kendimize katılıp gidiyoruz kendimizle birlikte.

Önemli olan hayatı kendimize adamak...

Ozaman hayat bizim hayatımız olacak...

 
Toplam blog
: 69
: 720
Kayıt tarihi
: 17.10.06
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Süt ve Ürünleri ve Anadolu üniversitesi Çalışma Ek..