Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat ve yaşam nedir?

Hayat ve yaşam nedir?
 

Her gün olduğu gibi yine bir güne başladım. Ama bu günün diyer günlerden bir farkı vardı. Yan apartmanda sevdiğim bir kişinin babası vefat etmişti ve bu sabah gözümün önünde kefeni açıp herkese onu gösterdiler. Bir anda çok kötü oldum. Sanki orda olan kişi bir anda benim hayatımda kaybetmiş olduğum sevdiğim kişilerdi. Biranda geçmiş aklıma geldi ama onlar yoktu artık. Salim beyde yoktu. Oda kefenler içinde son yolculuğuna uğurlanmak için yolculuğa çıkmıştı.

Ne garip hergün evden erkenden çıkarız işlerimizi halletmek için. Hep yaşamın bu şekilde devam edeceğini düşünür sanki günün bitmesiyle ertesi günün planları yapılır ona göre hareket edeceğimizi söyler hayatımıza devam ederiz.Ama her zaman unuttuğumuz şeyler vardır. Bizde birgün bu dünyadan çekip gideceğiz ve ve herşey biranda bitecek. Sevdiklerimiz, hayallerini kurduğumuz yaşam, işimiz, evimiz, köpeğimiz ya da özlemini duyacağımız herşey geride kalacak.

Hergün alışverişe çıkarız her konuda.Ama bu alışverişler içinde unuttuğumuz şeyler vardır. Ruhumuzu beslemekten kaçınırız.Sadece bedenimizin ihtiyaçları ön planda kalır. Bunu bende yapıyorum günlük yaşam içerisinde.Çoğu şeyi göz ardı ediyorum istemeden de.Hep erteliyorum birazdan yaparım gibi.Aslında birazdan diye bir olay yokmuş o an yapmak benden ne alacak hiçbirşey.Sadece biz insanlar biraz üşengeç bir yapıya sahibiz tek sebebi bu sanırım.

Yaklaşık 3 aydır evdeyim ve bu dönem zarfı içerisinde her gün kendimi dinliyorum ve hatalarımı, sevaplarımı ve hayatımı gözden geçirme fırsatı buldum.Şuan daha iyi bir durumdamıyım derseniz evet daha iyiyim.Elime her gün bir kağıt kalem alıyorum bir tarafa hatalarımı bir tarafa da doğrularımı yazıyorum.Bazı günler içim kararıyor.Aynı kelimeler beni vurdu yazımdaki gibi biranda umutsuzluğa kapılıyorum ama bazende çok iyi oluyorum.Artık hatalarımı biliyorum günlük yaşam içerisinde sadece ben oluyorum ve kelimelerin beni vurmasına izin vermemeye başladım artık.

İnsan her gün dua eder.Allahım diyerek başlar ve bazen duaları kabul olmaz bazende gerçekleşir.Ben artık şunu anladım sadece bedeninizi beslediğiniz sürece dualarınızın geri dönüşümü olmuyor.Ruhunuzu beslediğiniz sürece dualarınızın kabul olma ihtimali gerçekleşiyor.Her gün yatmadan önce bir gün sonranın bana huzur içinde gelmesi ve sevdiklerim için dua ederek uykuya dalıyorum.Şimdi mutluyum ve huzurluyum.


Son olarak günlük yaşam içerisinde sadece hayatı yaşamak yerine ruhunuz için de birşeyler yapmanız dileğiyle.
 
Toplam blog
: 13
: 594
Kayıt tarihi
: 27.03.08
 
 

1981 yılında Kadirli'de doğdum. Konya Selçuk sosyoloji mezunuyum. Şuan ailemle beraber yaşıyorum. ..