Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

     
    Kategori
    Şiir
     

    Hayat yolcusu

    Hayat yolcusu
     

    Yeryüzüne inince önce derin bir nefes aldım
    Sonra hayat başlıyor dediler
    Hiç birşey anlamadım.

    Karşıma neler çıkacak bilmeden
    Başladım yürümeye
    Yürüdüm bilinmeze bilinmeze.

    Önüme dağlar çıktı
    Uçup yükselmek istedim
    Aşamadım dağların doruklarını
    Önüme denizler deryalar çıktı
    Denizleri yarıp geçmek istedim
    Unuttum birtek Musa peygamberin denizleri yardığını.

    İçimde ateşler yanmaya başladı
    Alevler içimi dağıtmaya başladı.
    Aşık oldum, sevdim ateşin kızıl dudaklarını
    Ben ateşin içinde, ateşler benim içimde
    Unuttum ateşin birtek
    İbrahim peygamberi yaktığını.

    Bulanık duruyor gökyüzünde bulutlar
    Sanki birazdan ağlayacaklar
    İçimde yıkılan bişeyler var
    Bu keder beni buracıkta boğar.
     
    Toplam blog
    : 1
    : 368
    Kayıt tarihi
    : 13.08.09
     
     

    1988 Siirt doğumluyum.Ticaret ile uğraşmaktayım.Şiir yazmayı çok seviyorum. ..