Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Hayat

Hayat
 

kendime sitemim, kimseye değil..


Neden hep böyle yapıyorsun bana? Neden beni hep kandırıyorsun? Önce veriyorsun alıştırıyorsun sonra hiç bir şey demeden çekip alıyorsun verdiklerini. Ya verme ben delirsemde ya da verdiysen alma. Artık bıktım. Her defasında tamam deyip eksilmekten. Yoksa yine mi suç benim. Neden aldanıyorsun diyeceksin. Aslında sende haklısın. Seni suçlayamam. Kimseyi de suçlayamam. Ne verdimki sana ne isteyeyimki senden. O halde bitsin istiyorum ama o da benim elimde değil.

Haykırmak istiyorum ve hıçkıra hıçkıra ağlamak. Ama kimseler duymasın diye sessizce değil. gözyaşlarımı saklayarak değil. Kimselere aldırmadan hıçkıra hıçkıra..

Ve kimseleri istemiyorum artık yalnızlığıma. Tek başıma sendeleyeceğim ve yapabilirsem tek başıma yürüyeceğim. Yürürken tek başıma içimde sadece inancım olacak Yaradanıma... Sen olmayacaksın.. Kimse olmayacak. Ve birgün toprak olduğumda belki kimseler duymayacak, kimseler bilmeyecek.
Sen bilmeyeceksin...

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..