Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Hayat

Hayat
 

Boşa geçti gençliğim
Hedefe varamadım, dertliyim
İhtiyarlığımdan da tat alamadım
Bir ömür dür menzile varamadım
Ne diye geldim bu dünyaya anlayamadım.

Benim denilen hayatı bana bırakmadı
Kudreti vardı kendi hesapladı
Makinenin tuşlarına ben basmadım
Kalemi elime hiç alamadım
Rakamları hiç sayamadım
Ne doğacağım günü bana sordu
Ne de yaşadığım günü
Ne olduğunu anlayamadım
Ne yaptıysam hedefe varamadım
Dua ettikçe de duyuramadım.

Yaşamadım
Yapamadım
Varamadım
Yazamadım
Cevaplayamadım
Alamadım
Satamadım
Duyuramadım
Sadece okudum…….!
Sadece yazılanı okudum.

Sadece önüme çıkan yolu yürüdüm
Kavşağa geldiğimde istediğim yola sapamadım
Ben, neden vardım anlayamadım…
Hayat, benim için ne işe yaradı? Anlayamadım.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..