Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayat

Hayat
 

Güzel güne merhaba demek bazen ne kadar zor! Bazen gerçekten geçmişteki gölgenden kurtulmaya çalışırken hem de daha çok geçmişin yükünü hissederiz bugün omuzlarımızda. Geçmişte yaşadığımız nahoş olayların ağırlığı dışında geçmişte yaşamak istemeyip de yaşamak zorunda bırakıldığımız her şey kabuslarımızda yaşamaya devam eder ve o kadar acı çekmişizdir ki sorumlular sereserpe dolaşırlarken ortalıkta siz yapayalnızsınızdır. Ve bu tecavüz özellikle  en güvendiğiniz yerden gelmişse eğer yıkılır ve parçalarınızı toplarsınız. Oysa her şey yaşanmış ve bitmiştir. Ancak tecavüzün ağırlığı yıllar geçse de üstünden üzerinize yığılıdır. Ve geriya kalan tek şey, her şeye rağmen hissettiğiniz tecavüzünüzdür.

Hangi kadın tecavüzcüsünün çocuğunu doğurmak ister! Hangi erkek kadını tarafından aldatıldığında bundan etkilenmez!

Yıllar evvel  genç sayılacak yaşta sevgilim bana başka bir erkeği öptüğünü itiraf etmişti ve ben bunun üzerine kustum.

Ve yıllar evvel  sevgilim olmak isteyen bir kadına kendimi tutamayıp da sen yoksa tecavüze mi uğradın diye sorduğumda karnıma yumruğu yemiştim. Sen kimsin ki bana yardım edeceksin! EEEvet ben kimim...

Yıllarca sokakta aradım mutluluğu, barda, sinemada, sergide, sanatçı sohbetlerinde, konserlerde, diskolarda, rock müziğinde, tatilde. Ama her seferinde geçmişimdeki tecavüzlere yenik düştüm ve dinleyenim olsa bile, anlayanım çok azdı. Çünkü benim yaşındakilerin anlayamadığı ölçüde çok sayıda problemim vardı geçmişten taşıdığım. Ve bugün bile varlar önemsesem de, önemsemesem de!

Her zaman için en iyi yol bu problem kaynaklarıyla iletişimi kesmektir. Bu bazen mümkün, bazı durumlarda mümkün değildir.

Ağır bir yazı yazıyorum çünkü ağır durumdayım. Üzerimden kilometrelerce araba geçmiş durumda! Tüm uğraşılarıma rağmen hiç bir şeyi anlatmayı başaramıyorum. Dünyanın her kelimesini, her yöntemini kullansam da başaramıyorum. Düygu ve düşünce uzmanı olmama karşın sadece bir inasana bile kendimi doğru anlatabilecek yolu bulamıyorum. Tecavüzcüme tecavüzünü anlatmayı başaramıyorum. Artık geri adım atıyorum. Artık tecavüzcümü terketme kararı aldım.

Hala önümüzde gideceğimiz yollar var. Farklı yönlere dağılacağız. Ve bir gün bir gemiye binip daha dirençli kılacağız kendimizi  hayata karşı.

Ve hayat herşeye rağmen sevindirecek bizleri acısıyla ve tatlısıyla.

Ve biz herşeye rağmen varolmaya devam edeceğiz...

Saygılarınla,

Kavi’l

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..