Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Hayat

        
Neresinden tutsam dökülüyorsun hayat
Garezin sanki bana tam bir inat
Önüm, arkam, sağım, solum kapalı her yanım
Ne yapayım şimdi, nasıl ayakta kalayım?

Büyüdüm diye mi bu tüm sıkıntılar?
Küçükken ne güzeldi her şey oysa
Izdırap olmaya başladı çoktan anılar
Yaşamak mı bu, üstün kalsın buysa

Her geçen gün çekilmez oluyorsun
Nereye el atsam gelip beni buluyorsun
Beni haddinden fazla yoruyorsun
Kabul et artık kötüsün, biliyorsun.

               (Necati Dilek/ Şiir Tadında Mısralar)
   

 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..