Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Felsefe
 

Hayata dair özlü sözler ( babalar ve çocukları üzerine )

Hayata dair özlü sözler ( babalar ve çocukları üzerine )
 

Özlü sözler bir miras gibi, nesilden nesile, aktarılırken, hayatımıza yön vermede etkili olmuşlardır.

Faydalı olacağına inandığım sözlerden, babalar ve çocukları ile ilgi olanlardan bazılarını sizler için sunmak istiyorum.

* Yaşlandığında çocuklarından bekleyeceğin şey, senin babana yaptığındır. ( Pittacus )

* Bir babanın çocuklarına verebileceği en büyük hediye annelerini sevmektir. ( Fethi Gürcan)

* En kötü babalar kimlerdir bilir misiniz? Gençliklerinde yaptıklarını unutanlar ( Diderot)

* İlk başta anne-babalarımızın çocukları, sonra çocuklarımızın anne-babası oluruz. Daha sonra anne-babamızın anne-babası, en sonunda da çocuklarımızın çocukları oluruz. ( Milton Greenblatt)

* Ana ve babaların çocuklarına bağışlayabilecekleri en güzel miras, günlük zamanlarından bir kaç dakikadır. ( O.A. Batista)

* Çocuğa söz verilen şey mutlaka yerine getirilmelidir. Yoksa yalan söylemeyi öğrenir.( Talmud )

* Bir ulusu yönetmek, dört çocuğu eğitmekten daha kolaydır.( Churchill)

* İnsan, babasına borçlu olduğu saygıyı ancak baba olduğu zaman duyar. ( Goethe)

* Evlat, babasından yalnız para mirası beklemez, en mühim intikal namustur. ( Longfellow)

* Bir ülkedeki ahlak bunalımının bir kaynağı da ana babaların çocuk eğitiminde tuttukları yoldur.(Namık Kemal)

*************

* Evlatlar her zaman babalarının yanında olamasalar da, sevgilerini her daim büyerek, yüreklerinde taşırlarlar. ( Öğretmenim_)

Dünyadaki en güçlü el baba elidir.( Öğretmenim_)

* Baba ve kızlarının arasında, hiç kimsenin anlayamayacağı kadar kocaman bir dünyaları vardır. ( Öğretmenim_)

*************

Tüm babaların babalar günü en içten dileklerimle kutluyorum efendim.

Not: Milliyete çok teşekkür ediyorum, bizlere böylesi güzel bir günde, sesimizi duyurma imkanı sağladığı için.

Fatih Kısaparmak ( bu adam benim babam), sizler için http://www.dailymotion.com/video/x2bht3_fatih-ksaparmak-bu-adam-benim-babam_music

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..