Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayata dair

" Dünyaya bir defa gelebilirim, bu nedenle yapmak istediğim her şeyi şimdi yapmalıyım, ertelememeli veya ihmal etmemeliyim. Çünkü bir daha dünyaya gelmeyeceğim, bu yoldan bir daha geçmeyeceğim, dünü bir daha göremeyeceğim..." diyebiliyormusunuz? Diyebiliyorsanız ne mutlu size. Ne kadar doğru düşünüyorsunuz. Hepimiz bir şekilde yaşıyoruz aslında. Ama cesareti olanlar hayatı yaşamak istedikleri gibi yaşıyorlar. Kimseye aldırmadan, el alem ne der demeden... Keşke hepimiz istediğimiz gibi yaşayabilsek. Hayallerimizdeki gibi yaşayabilsek.. Eee hayat bu, o kadar da kolay ve toz pembe değil elbette. Bir sürü sürprizler çıkarıyor karşımıza. Varlıklar, yokluklar, hastalıklar, ölümler.... Bazı sürprizlere çok seviniyorsunuz hiç bitmesin hep böyle güzel sürprizler olsun hayatımızda istiyorsunuz ama hayır, başka gerçekler de çıkıveriyor bazen karşınıza. Hayatın acı gerçekleri mi dersiniz, kötü sürprizleri mi dersiniz ne derseniz deyin. Öyle zamanlarda içiniz acıyor, hiç birşeyden zevk almıyor, yaşamak bile istemiyorsunuz. .. Sonra sorumluluklarınızı düşünüyorsunuz, çocuklarınızı düşünüyorsunuz ve herşeye rağmen hayat güzeldir deyip gerçeklere dönerek hayatla mücadelenize devam ediyorsunuz. Nefes alabilmenin güzelliğini görüyor ve şükrediyorsunuz yaradana, bize bu günleri yaşattığı için

Sonra çalışıyor olmanın verdiği mutluluğu düşünüyorsunuz.. Hayatın bizim için ne gibi sürprizler hazırladığını asla bilemeyiz. Bugün mutlu ve umutlu iken, yarın dünyanın en bedbaht insanı olabilir, güzel ve gülen yüzünüz kırışıklıklarla dolu mutsuz bir ifadeye, pırıl pırıl kömür gibi saçlarınız pamuk tarlasına, diri vücudunuz portakal kabuğuna dönüşebilir. Yani güzellik baki değildir. Hayatta çocuklarımız ve kendimiz için en verimli olduğumuz zamanları boşa harcamayalım. Çalışmak ekonomik özgürlüğe sahip olmak, benim için karun hazinelerinden çok daha değerlidir. Çok şükür çalışıyorum. Zaman zaman yorgunluktan bitap düşsem bile şikayetçi olmuyorum halimden.

Çalışın hanımlar kendiniz için çalışın.

Çalışın ki sesinizi duyurabilin. Çalışın ki ekonomik özgürlüğe sahip olun. Çalışın ki sizin de evden başka bir ortamda terapi yapabilme şansınız, yeni arkadaşlıklar kurabilme imkanınız, kendinizi farklı alanlarda yetiştirebilme ve geliştirebilme lüksünüz olsun. Bilgisayara disketi ters yerleştirip, niye açılmıyor diye sinirlenen, mause hakim olamayan ( alıp başını gidiyordu mause ekranda), internette bile dolaşamayan, fax göndermeyi beceremeyen teknoloji cahili ben, şimdi bilgisayarla kendime göre harikalar yaratıyorum. Bakın yazı bile yazıyorum. Ben çağ mı atladım ne?

Dünyaya bir daha gelmeyeceğiz. Hayatınızdaki bütün olumsuzlukları bir kenara bırakın ve hayatınızı ertelemeyin. Yaşayın.

Hayallerinizdeki gibi yaşamanız dileğiyle...

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..