Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayata dair

Sizlere yaşam koçluğu felsefemden bahsedip, hayata dair bakış açımı biraz anlatmak istiyorum. Önce tabii ki Allah’a sığınarak, hayatın akışında yaşadığım zor zamanları aşmamda bana yardımcı olan deneyimlerimi ve uzun aydınlanma sürecimde yaşadığım yol gösteren kavramları sizlerle paylaşmayı bir görev biliyorum. Ve bu süreçte dünyaca ünlü ve de benimsenmiş olan teknikleri kullanarak huzuru, mutluluğu, sağlığı, bolluğu, başarıyı ve de iç huzurumu bulmamı sağlayan yaradanıma şükrediyorum.

Hepimizin zaman zaman sıkıntılı ya da kendimizi mutsuz hissettiğimiz dönemleri olur. Önemli olan bunları aşacak gücün bizim içimizde mevcut olduğunun farkında olmaktır. Rabbimizin bize bahşettiği hayat kutsaldır. Bunu hiç unutmayalım! Ve bizim yaşamımıza güzel bir pencereden bakmamız ve de sahip çıkmamız bizim yaradana karşı olan ilk görevimizdir. Lütfen bunu hep hatırlayalım! Çünkü biz çok değerliyiz.

İlk adım olarak önce kendimizi seveceğiz, çünkü kendini sevmeyen insan başkasını sevemez. Empati kuramaz yani karşısındakinin yerine kendini koyamaz, koyduğunda dahi bunu doğru süzgeçten geçiremez! Çünkü içimizdeki sevgisiz ben buna engel olur. Ve şunu da unutmayalım ki kendimizi sıkıntılı ya da mutsuz hissettiğimiz zaman ruhumuz acı çeker. Ruhumuzu arındırarak hayata daha pozitif ve daha yapıcı bakmak artık elimizde!

Zaten yüce kitabımızda ayetler arasında verilen şifreleri günümüze uyarladığımızda ruhumuzu temiz, enerjik ve arınmış tutmanın ne kadar önemli olduğunu görmek ayrı bir haz. Aynı zamanda kutsal kitabımızda kuranın ilk şartı olan “İkra” yani oku kelimesiyle ruhumuzu eğitmenin ne denli önemli olduğu bize Allah tarafından bir yol gösterici niteliğindedir. Bizlere yaradan tarafından bahşedilen gücü ve yaşam enerjisini yüksek tutarak tüm hedeflerimize ulaşmak artık elimizde!.. Bunu ruhumuzu eğiterek beraber başaracağız!

Buradan sorunlarımızı paylaştıkça uyguladığım metotlar sayesinde farkındalığınızın farkına varacaksınız. Bu sizi şaşırtmasın! Bunu başaran siz olacaksınız, ben sadece bu yolda size yardımcıyım. Mesajlarınızı bekliyorum. Haydi başlayalım.  Sevgilerle, Aybike Ataca 

 
Toplam blog
: 3
: 341
Kayıt tarihi
: 14.11.13
 
 

..