Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayata dair

Bugün yine kendimi çok yalnız hissediyorum. Müzik dinlemek geldi içimden, dinlediğim sürece de gözlerimden yaşlar aktığını görüyorum. İçimde anlamını veremediğim bir sızı. Zaman zaman sanırım bir çoğumuz böyle duygular yaşar, kendimizle başbaşa kalmayı isteriz.. İşte bugün öyle birgün ben de ki.. yalnız kalmak istedim. Hepimizin hayatında değerler vardır. nedir bu değerler? ya da bu değerlere ne kadar sahip çıkıyoruz?

Hiç düşündünüz mü? Ama ne yazık ki günümüzde artık değer yargılarının değiştini gördükçe içim sızlıyo. Sanırım beni üzen olay da bu . Okuduğum bir yazının bir bölümünü sizlerle paylaşmak isterim. Hayatımızda herşeyi son kez görüyomuşuz gibi bakalım, çünkü hayat süprizlerle doludur. Hep yanımızda olacaklarını zannettiklerimizi bir daha göremeyebiliriz. Sanırım bu yazdığım son cümle ne demek istediğimi çok iyi anlattı. HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.
 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..