Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '18

 
Kategori
Kitap
 

Hayata Dokunmak

Hayata Dokunmak
 

Salih Arıkan


Halis Kuralay’ın hayata dokunmak kitabını okudum.

Görmeyenler ve engelliler hakkında bilgi edinmek ve isteyenlerin okuyabilecekleri güzel bir kitap.

Halis ve Lokman Abiler benim için iyi iki rol modeldir.İlk Kuran kurslarında tanıdım daha sonra ikisi de Genel Başkanım oldular ve bilgi ve tecrübelerini paylaştılar bizim ve birçok insanın hayatına dokunarak fark oluşturdular.

İyi ki Beyazay Derneğini tanımışım diyeceğim iki kişi kim derseniz Halis ve Lokman Abilerdir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..