Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Hayata Gülümse

Yola çıktım, sabah evden,

Yürü yürü yürüyorum.

Güler yüzler arıyorum.

Asık surat görüyorum.

Gülümseyip bakıyorum,

Enseleri görüyorum.

Yürüyorum yürüyorum.

Soğuk yüzler görüyorum.

Gülümsemek çok mu zormuş,

Vah milletim, vah diyorum.

Hayat sordur kolay gülmek,

Gülmemekse gerek ölmek.

Gülmeyen yüz,

Ölmüş demek.

Gülümsemek,

Sevgi demek.


Sevgiyi çok

Önemsemek.

Gereğidir,

Bu dünyanın.

Gülelim, gülüşelim.

Azığı da bölüşelim.

Sevelim çok insanları,

Hep sevgiyi konuşalım.

Hayatın manası bu,

Bunu çok iyi bilelim.

Turan Yalçın.

15.07.2005, Tokat

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..